کرونا هوس

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۶:۰۵
کد خبر: ۹۸۴۴۷۳
کرونا هوس
شب به حامد زنگ زدیم و او را به حاشیه شهر بردیم. بعد از کشمکش کوتاهی که با رکسانا داشت، اسلحه را کشیدم و با شلیک چهار تیر به زندگیش خاتمه دادم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مرد 59 ساله درحالی که مدام با نوک کفشش روی زمین می‌کوبید و دستاش را به هم می‌مالید، آه بلندی کشید و در برابر کارآگاه اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی رشت، لب به سخن گشود.

حامد 30 سال بیشتر نداشت. اون خیلی آدم هوس بازی بود و در طول زندگیش دائم دنبال مسائل غیراخلاقی می‌رفت. حامد زندگی چندین نفر را به هم ریخته بود و سه چهار بار هم ازدواج کرده بود اما در همین مدت دائم دنبال مسائل غیراخلاقی و روابط نامشروع بود.

اون زندگی رکسانا را هم خراب کرده بود و دائم مزاحمش می‌شد. من که رکسانا را دوست داشتم خواستم خودم را بهش ثابت کنم. بنابراین تصمیم گرفتم که حامد را از سرراه بردارم.

با رکسانا صحبت کردم و شب به حامد زنگ زدیم و اون را به یک منطقه حاشیه‌ای شهر بردیم. بعداز کشمکش کوتاهی که با رکسانا داشت، اسلحه را کشیدم و با شلیک چهار تیر به زندگیش خاتمه دادم...

قتل مسئله ای اجتماعی بوده و ناشی از عوامل مختلف اجتماعی و فرهنگی است. انگیزه‌هایی از جمله ثروت اندوزی، حرص و طمع، کینه و حسادت، لذت جنسی و هوای نفس و ... .

در تحلیل این پرونده می‌‎بینیم که کرونای هوس و دلبستگی به لذت‌های نامشروع و کاهش مبانی اخلاقی در حامد موجب شد تا جان خود را از دست بدهد و از طرف دیگر هم مرد 59 ساله که امروز به اتهام قتل، روبروی کارآگاه پرونده نشسته، به دلیل همین ضعف اخلاقی، اقدام به قتل کرده است.

عدم پایبندی به تعهدات ازدواج و عهد شکنی و درگیر شدن در روابط نامشروع و فرازناشویی و تابعیت از هوای نفس و لذت‌های زودگذر در یک فرد سبب وقوع رفتارهای خارج از عقل و منطق می‌گردد.

تغییر و اصلاح تفکرات غلط اخلاقی که همچون ویروس هولناک در اطراف زندگی اجتماعی افراد پراکنده است با اقدامات سلبی و پلیسی قابل پیشگیری نیست و صرفاً با تقویت ایمان و عواطف خانوادگی و توجه بیشتر خانواده به یکدیگر قابل پیشگیری است.

در این بین نظام خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی می‌تواند به عنوان کانون آرامش برای هر دو طرف زن و مرد تلقی شود و مانع وقوع بسیاری از رویدادهای ناگوار گردد. باید مراقب بود، کرونای هوس شیوع سریعی دارد.

 

 سرهنگ "محمد شریفی" سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز