به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای سلامت گیلان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۸:۳۶
کد خبر: ۹۸۵۱۴۵
نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای سلامت گیلان برگزار شد
نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای خدمت عرصه سلامت با حضور متولیان امر و با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ پیش از ظهر امروز نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای سلامت گیلان با حضور مسئولان و متولیان امر در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

این نشست در پی دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌منظور شهید خدمت خواندن کادر درمان و سلامت اعم از جان‌باختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در دوران کرونا برگزارشده و تا احراز قطعی شهادت کادر بهداشت و درمان که در گیلان به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند، ادامه خواهد داشت.

در این نشست مشترک، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد حفظ آثار، سپاه و بنیاد شهید حضور داشتند و روند احراز هویت شهدای خدمت در حوزه سلامت را موردبررسی و ارزیابی قراردادند.

به گفته سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، این نشست به‌منظور بررسی نحوه احراز هویت شهدای خدمت عرصه سلامت با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار و مقررشده اسناد و مدارک دال بر شهادت شهدای عرصه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی به کمیسیون بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شود.

اسامی شهدای خدمت عرصه سلامت پس از بررسی کمیسیون تخصصی بنیاد شهید و امور ایثار گران از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

  گفته می‌شود تاکنون در گیلان به‌ عنوان یکی از استان‌های درگیر با ویروس کرونا (بیماری کووید ۱۹) ۲۵ نفر از کادر پزشکی، پرستاری، اداری و خدمات، جان خود را از دست‌ داده‌اند، اما این اسامی هنوز به تایید کمیسیون تخصصی بنیاد شهید و امور ایثار گران نرسیده است.

 

نظر شما