فعال شدن سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان گیلان از ۲۵ فروردین ۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۱:۳۳
کد خبر: ۹۸۵۸۲۶
فعال شدن سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان گیلان از ۲۵ فروردین ۹۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: داوطلبان پست مدیریت 259 مدرسه استان می توانند از تاریخ 25 فروردین تا 15 اردیبهشت 99 در سامانه LTMS ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ نادر جهان آرای با اشاره به اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران در همه مناطق استان_ به غیر از بخش های دیلمان و رحمت آباد و بلوکات_ اظهار داشت: داوطلبان می توانند برای سِمت مدیریت 259  مدرسه استان در سامانه LTMS ثبت نام کنند. وی افزود: این  طرح در 131 مدرسه ابتدایی، 52 مدرسه دوره اول متوسطه و 76 مدرسه دوره دوم متوسطه برای سومین سال پیاپی اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: شهرهای: لنگرود، آستارا و رودبار به ترتیب با : 22 ، 21 و 19 مدرسه دارای بیشترین تعداد آموزشگاه مجری طرح  انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در استان هستند. جهان آرای خاطرنشان کرد: هر همکار واجد شرایط و داوطلب احراز پست مدیریت مدارس، بایستی با رمز شخصی خود، در سامانه مربوط ثبت نام کند و پس از سنجش حرفه ای به شیوه حضوری و الکترونیکی و کسب 60 درصد نمره آزمون، صلاحیت یا عدم صلاحیت وی برای انجام مصاحبه تخصصی اعلام خواهد شد.

وی افزود: هدف از طرح انتخاب و انتصاب سامانه ای مدیران مدارس، که در سال تحصیلی 98_ 97 به صورت آزمایشی در دو ناحیه 1 و 2 رشت و در سال تحصیلی 99_ 98 در 17 اداره آموزش و پرورش استان گیلان اجرا شده بود، بهره مندی از نخبگان و مدیران شایسته در اداره مراکز آموزشی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز