فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا:

راه برون رفت از مشکلات تکیه بر تولیدات داخلی است

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۹۱۸۶۰
راه برون رفت از مشکلات تکیه بر تولیدات داخلی است
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت : راه برون رفت از مشکلات تکیه بر تولیدات داخلی است و تولیدکنندگان نیز باید با افزایش کیفیت محصولات در صدد جلب اعتماد مردم، جامعه را به استفاده از تولیدات داخلی سوق دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در اولین جلسه ستاد پیگیری و تحقق جهش تولید این شهرستان اظهار داشت: برای عملی شدن جهش تولید باید جهش در ایده ها و افکار در راستای افزایش تولیدات در همه حوزه ها صورت گیرد.

حسن رستم زاد ادامه داد: شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در هر بخش باید مورد توجه تولیدکنندگان و دست اندر کاران فعال در این بخش باشد زیرا از دیگر مباحث تاثیرگذار و کلیدی در تحقق جهش تولید بحث شناخت و آگاهی از توانمندی های است که به صورت بالقوه در حوزه های مختلف وجود دارد وباید به صورت بالفعل درآید.

وی افزود: راه حل رفع مشکلات، کار کردن علمی و با برنامه و مطالعه  در آن بخش همراه با پشتکار است تا ضمن پشت سر گذاشتن دغدغه ها در راستای تعالی جامعه گام برداریم.

رستم زاد اضافه کرد: باتوجه به تلاش و کار در دین اسلام به عنوان کاملترین دین در می یابیم از ابتدای خلق بشر تلاش و کوشش مورد تاکید بوده است و کسی که تلاش و فعالیت می کند نتیجه آن را هم در زندگی خود می بیند.

فرماندار آستارا اظهار داشت: در سال جهش تولید مدیران شهرستان باید با شجاعت و اقدام جهادی در زمینه های مختلف و هماهنگ با فرمانداری در راستای تحقق شعار سال اقدام نمایند و این اقدامات در پایان سال 99 در ارزشیابی آنان به طور مستقیم تاثیر گذار خواهد بود.

رستم زاد یادآور شد: با توجه به نام گذاری های رهبر معظم انقلاب در می یابیم که نامی که برای هر سال انتخاب می کنند مکمل نامگذاری سال قبل و زمینه برای سال آینده است و میزان تحقق شعارها در هر سال در سال بعدی تاثیر مستقیم دارد.

فرماندار آستارا تاکید کرد: مسئولین مربوطه باید ضمن بهره مندی از ظرفیت عظیم ارتباط با کشورهای اوراسیا  و بازاریابی برای تولیدات داخلی جهت صادرات در صدد توسعه مراودات بخصوص بهره مندی از ظرفیت شهرستان آستارا با توجه به قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و نزدیک ترین نقطه به این کشور ها و دارا بودن سه مرز ریلی، دریایی و خشکی برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

رستم زاد افزود: اصلاح برخی قوانین و دستورالعمل هایی که سرعت تولید را میگیرند و باعث می شوند که برخی تولید کنندگان در مراحل آن حتی منصرف شوند و به سرمایه گذاری در بخش های دیگر به جز تولید روی آورند باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید با برنامه ریزی دقیق و درست زمینه سرمایه گذاری که راه برون رفت از رکود را فراهم نموده و موانع سرمایه گذاری و تولید که عامل اصلی و مانع تحقق شعار سال است را برداشته و تولید را تسهیل نموده و به عنوان کسانی که نظام جمهوری اسلامی ایران به آنان اعتماد کرده و به عنوان مدیر قرار داده باید در بحث تحقق شعار سال پیشتاز باشند و با ارائه نظرات کارشناسی شده، علمی و عملی برای تحقق جهش تولید تلاش کنند.

رستم زاد در پایان گفت: راه برون رفت از مشکلات تکیه بر تولیدات داخلی است و تولیدکنندگان نیز باید با افزایش کیفیت محصولات در صدد  جلب اعتماد مردم، جامعه را به استفاده از تولیدات داخلی سوق دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز