امروز رخ داد:

حضور استاندار گیلان در رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۹۵۳۲۱
حضور استاندار گیلان در رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه
استاندار گیلان در رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه که در مصلی امام خمینی (ره) رشت آغاز شد، حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم آغاز این رزمایش که آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت؛ اظهار کرد: ویروس منحوس کرونا تمامی جهان را درگیر کرده اما در ایران اسلامی در سایه درایت‌های رهبر معظم انقلاب ، برنامه ریزی های دولت، همکاری مردم و تلاش های مسئولان ذیربط، به ثبات نسبی رسیده ایم.

وی با اشاره به نقش کادر درمانی در مدیریت شیوع ویروس کرونا افزود: کادر درمانی در سراسر کشور با فداکاری خود، نشان دادند تا پای جان از سلامت مردم پاسداری می‌کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان، به وارد آمدن آسیب هایی به اقتصاد در دنیا متأثر از ویروس کرونا اشاره و اضافه کرد: در ایران هم شماری از مشاغل و کسب‌وکارها با مشکلاتی روبرو شده اند که دولت ، در جهت جبران بخشی از خسارات وارده به آنها، پرداخت اعتباراتی را در نظر دارد.

استاندار گیلان با قدردانی از همراهی های مردم و خیرین در برگزاری این رزمایش گفت: مردم خیر و نیکوکار گیلان در همه حوادث به یاری هم وطنان در سراسر کشور شتافته اند و در این برهه از زمان هم به دستور رهبر معظم انقلاب، لبیک گفته و به بهتر اجرایی شدن این طرح، کمک کردند.

 رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب برای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا برگزار شده که در جریان اجرای آن توزیع بسته‌های حمایتی تا پایان عید فطر ادامه خواهد یافت.

امروز و به صورت همزمان، ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب این رزمایش در گیلان توزیع که از این تعداد هشت هزار بسته به نیت هشت هزار شهید استان در شهر رشت توزیع شد.

 

نظر شما