فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

رفع تصرف ۱۳۰ هزار متر از اراضی ملی در سیاهکل

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷:۳۱
کد خبر: ۹۹۷۲۹۰
رفع تصرف ۱۳۰ هزار متر از اراضی ملی در سیاهکل
فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف 130 هزار متر مربع از اراضی ملی در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل به ارزش 40 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه نماینده جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد٬ 2 نفر 130 هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و آن را به وسیله فنس فلزی محصور کرده‌اند.

وی به تشکیل پرونده قضائی در این رابطه اشاره و بیان کرد: با حکم قضائی و به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور رفع تصرف انجام شد.

سردار ملکی اظهار داشت: متصرفان 45 و 61 ساله که هیچ گونه مدارکی دال بر مالکیت این اراضی ندارند با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه ارزش اراضی تصرف شده از سوی کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برای مقابله با زمین‌خواری همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز