رئیس کل سازمان صنعت معدن و تجارت یزد در گفت و گو با برنا:

دقت به جزئیات در حقیقت تلاش برای ساختن کلیات جامعه است

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۴:۱۷:۴۳
کد خبر: ۳۱۸۲۱۷
دقت به جزئیات در حقیقت تلاش برای ساختن کلیات جامعه است
رئیس کل سازمان صنعت معدن و تجارت با اشاره به ضرورت نوآوری در جامعه کنونی گفت: دقت به جزئیات در حقیقت تلاش برای ساختن کلیات جامعه است.

محمد رضا علمدار یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در یزد،  با بیان اینکه عملی کردن موارد و مباحث ارائه شده در جلسات از جمله ضروریات مسائل امروز جامعه است اظهار داشت:  مسئولین و مدیران استان باید با همفکری و همراهی یکدیگر نسبت به رفع مشکلات جامعه اقدام کنند.

رئیس کل سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به ضرورت نوآوری در استان گفت:  صنعت و بازار کار استان به تحولات جدید در عرصه های مختلف تکنولوژی و صنعتی نیاز دارد .

وی با بیان اینکه ایجاد شغل در حقیقت یکی از دستاوردهای کارآفرینی محسوب می شود افزود: کارآفرینان باید سعی کنند با ایجاد نوآوری نسبت به انجام ضروریان صنعت و پر کردن خلع های جامعه اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به ضرورت اجرایی کردن مصوبات جلسات مسئولین اجرایی استان گفت:   مسئولین باید به جای تغییر تحولی مفید در جامعه و بین مردم ایجاد کنیم.

وی بابیان اینکه همکاری و همراهی مسئولین و مدیران اعث پویایی بیش از پیش در استان می شود اظهار داشت:  دقت به جزئیات در حقیقت ساختن کلیات  جامعه را بدونه تکرار و اشتباه به همراه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز