معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

تمام تلاش دولت رفع مشکلات واحدهای تولیدی است

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۲:۲۶
کد خبر: ۳۱۸۶۵۴
تمام تلاش دولت رفع مشکلات واحدهای تولیدی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تمام تلاش دولت تدبیر و امید این است که با همکاری دستگاههای مرتبط با صنعت، برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد: به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری و نمایندگان واحدهای تولیدی دارای مشکل و افراد عضو این کارگروه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

"سیدمحمدرضا سیدحسینی "در این جلسه که بیش از 2 ساعت طول کشید اظهار داشت: باید در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان گام برداریم زیرا با حمایت از تولید داخلی موجب افزایش اشتغال می شویم و جرم و تخلف در کشور و جامعه کاهش می یابد.

وی با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تأکید کرد: تصمیمات و مصوبات کارگروه در حدود اختیارات قانونی دستگاه های عضو و با رعایت قوانین و مقررات مربوط، لازم الاجرا است.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات 12 واحد و شرکت تولیدی و صنعتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات آنها تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز