رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

برگزاری قانونمند و حفظ بی‌طرفی، سند افتخار ما در فردای انتخابات است

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۲۱۴۵۰
برگزاری قانونمند و حفظ بی‌طرفی، سند افتخار ما در فردای انتخابات است
رئیس ستاد انتخابات استان یزد، سلامت کامل انتخابات را مهم‌ترین نکته در امر برگزاری انتخابات دانست و گفت: برگزاری قانونمند و حفظ بی‌طرفی مجریان انتخابات، سند افتخار ما در فردای روز انتخابات است و امیدوارم همه ما با این چشم‌انداز وارد بحث انتخابات شویم.
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" روز دوشنبه 30 شهریورماه در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام و هفته دفاع مقدس، سلامت کامل و قانونمندی انتخابات را دو دغدغه اصلی ستاد استان در امر برگزاری انتخابات دانست و افزود: داشتن تجربه و تخصص در امر برگزاری انتخابات ضروری و لازم به نظر می رسد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به این نکته که بحث مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است، عنوان کرد: همه برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در حال انجام است و تا اسفندماه ادامه دارد، بدین خاطراست که بهترین شرایط و فرصت را برای مردم فراهم کنیم تا در سرنوشت خودشان مشارکت و از حقی که برای این موضوع دارند استفاده کنند.
"طالبی" بابیان اینکه لازم است در جهت آگاه‌سازی مردم و تبیین اهمیت انتخابات برنامه‌ ریزی های گسترده‌ای انجام شود، تصریح کرد: حضور کاندیداهای متعدد از طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی که در چارچوب نظام قرار دارند، یکی از مواردی است که در حضور و مشارکت مردم در دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأثیرگذار است.
رئیس ستاد انتخابات استان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش ارائه‌ شده توسط فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد، اقدامات این شهرستان را نشان‌ از جریان داشتن فرآیند اجرایی در ستاد انتخابات شهرستان یزد دانست و تأکید کرد: کارهای کارشناسی خوبی صورت گرفته و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات تا به امروز دیده ‌شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مسئولیت ستاد انتخابات شهرستان یزد را در برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه یزد و اشکذر مهم یادکرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان یزد به ‌نوعی نشان و آبروی روند برگزاری انتخابات استان در امور اجرایی است.
وی با بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات شهرستان یزد، افراد بسیار باتجربه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی در کار انتخابات، داشتن پشتوانه کار ستادی است که خوشبختانه شخص فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان یزد تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارند.
طالبی تصریح کرد: بیش از نیمی از جمعیت استان در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر متمرکز است و به همین جهت تعداد شعب نیز قابل‌توجه است که می‌طلبد با حساسیت خاصی فعالیت‌ها را در شهرستان یزد دنبال کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد، راه‌اندازی اتاق انتخابات ستاد شهرستان را مطلوب دانست و ضمن تشکر از فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان یزد، گفت: مباحث اجرایی سنگین و مهمی به دوش شما است که امیدوارم در برگزاری انتخابات اسفندماه موفق باشید.
گفتنی است انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر به مرکزیت فرمانداری یزد، هفتم اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز