رئیس بسیج دانشجویی یزد:

مطالبات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری است

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۳۲۱۸۵۹
مطالبات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری است
رئیس بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به ضرورت ارتقای فعالیت های بسیج دانشجویی استان یزد گفت: مطالبات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سیدحسین راسخی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه یزد اظهار داشت: دانشگاه ها نقش مهمی در هدایت افکار عمومی جامعه ایفا می کنند.

رئیس بسیج دانشجویی یزد گفت: تحقق شعار نه شرقی، نه غربی از جمله مهمترین وظیفه افسران جوان جبهه نرم در دانشگاه‌ها است.

راسخی ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را، بین نسل‌های سوم و چهارم انقلاب ضروری دانست و بیان کرد: بسیج دانشجویی سعی دارد با تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی، بیش از پیش جوانان به ویژه نسل جدید را با اهداف و معیارهای انقلاب آشنا کند.

وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان به نظام اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: دانشگاه‌ها، منشأ اصلی تمام تحولات و تغییرات فرهنگی مختلف در جامعه هستند.

وی با اشاره به اهیمت بیش از پیش ارتقای فعالیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد گفت: مطالبات این شورا از مسئولان و مدیران استان یزد، در راستای مطالبات مقام معظم رهبری تدوین و اعلام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر مستکبران جهان از جمله مهم‌ترین وظیفه هر مسلمان است، اظهار داشت: رسد کردن مشکلات دانشجویان و پاسخ به شبهات دینی و سیاسی آن‌ها از دیگر رسالت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها است.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد افزایش قدرت جاذبه، به کارگیری اساتید ارزشی و جلوگیری از فتنه گران، مبارزه با استکبار پس از توافق هسته‌ای، کادرپروری و تربیت نیروهای همتراز انقلاب، تولید محتوا کاربردی و ارزشی، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری رویش، اعزام کاروان راهیان نور جبهه‌های جنوب و توسعه بحث شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی را از جمله برنامه‌های ۶ ماهه دوم سازمان بسیج دانشجویی استان یزد عنوان کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز