از سوی ستاد مبشر غدیر در یزد:

۷ عنوان مسابقه به مناسبت عید غدیر در یزد برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۲۵۰۷۰
۷ عنوان مسابقه به مناسبت عید غدیر در یزد برگزار می‌شود
دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر از برگزاری هفت عنوان مسابقه به مناسبت عید غدیر خم در یزد خبر داد و گفت: تاکنون استقبال بسیار خوبی برای شرکت در این مسابقات از سوی مردم یزد صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، علیرضا ثواچه با اشاره به برگزاری هفت عنوان مسابقه در رشته‌های مختلف به مناسبت عید غدیر از سوی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد اظهار داشت: مسابقات ورزشی، وبلاگ‌نویسی، کتابخوانی، عکس سلفی، قدر تا غدیر، من بچه شیعه هستم و مسابقه پیامکی، هفت مسابقه‌ای است اجرای آن در یزد آغاز شده است.

وی افزود: این مسابقات از اول تا 22 مهرماه اجرا می‌شود و برندگان هر یک از این مسابقات، جوایز نفیسی از ستاد مبشران غدیر دریافت خواهند کرد.

ثواچه در مورد مسابقات ورزشی اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی تیراندازی و ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای از ساعت 16 تا 18 در پارک آزادگان یزد برگزار می‌شود و کلیه علاقمندان به شرکت در این مسابقه همین امروز می‌توانند به پارک آزادگان مراجعه کرده و ضمن ثبت‌نام در مسابقه تیراندازی شرکت کنند.

وی عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی نیز با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان شهروندان برگزار می‌شود و تاکنون چهار دوره از این مسابقات با موضوع آیه‌های غدیر به مناسبت عید غدیرخم در یزد برگزار شده است.

ثواچه یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با دریافت فایل کتاب از سایت ستاد مبشر غدیر و مطالعه آن، در مدت زمان 20 دقیقه به سئوالات پاسخ دهند.

وی ادامه داد: نحوه ارائه سئوالات مسابقه کتابخوانی آیه‌های غدیر، تستی بوده و به صورت تصادفی از بانک اطلاعاتی موجود ارائه خواهد شد ضمن اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم مردم یزد آزاد است.

دبیر اجرایی ستاد مبشر غدیر، یکی از جذاب‌ترین مسابقات این ستاد را «من بچه شیعه هستم» اعلام کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید فیلم کوتاهی از کودکان خود در حال خواندن شعر «من بچه شیعه هستم» به صورت حفظ تهیه کرده و مطابق با شرایط عمومی شرکت در مسابقه با عضویت در باشگاه مبشران غدیر، نسبت به ارسال آن اقدام کنند.

وی یادآور شد: آثار ارسال شده توسط کارشناسان داوری شده و مطابق با جدول امتیازات، امتیازدهی خواهد شد.

ثواچه همچنین با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقه پیامکی غدیر عنوان کرد: این مسابقه امسال از محتوای کتابچه «میثاق با غدیر» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نحوه شرکت در مسابقه در انتهای کتابچه میثاق با غدیر شرح داده شده است، افزود: این کتابچه از طریق ایستگاه‌های مبشران غدیر در سطح شهر یا از طریق سایت قابل دسترسی است.

ثواچه از مسابقه عکس سلفی نیز به عنوان یکی از جذاب‌ترین مسابقات ستاد مبشر غدیر یاد کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌های سلفی خود با موضوع غدیر شامل برنامه‌های ستاد مبشران غدیر از جمله ایستگاه‌های مبشران غدیر، فضاسازی شهری، المان‌های شهری غدیر، جشن ترنم غدیر، جشنواره بادبادک‌ها و ایستگاه‌ نقاشی لبخند غدیر، جشنواره شکوفه‌های غدیر، سلسله جشن‌های دهه امامت و ولایت و ... را از اول تا 22 مهرماه ارسال کنند.

ثواچه همچنین با اشاره به برگزاری طرح قرآنی «قدر تا غدیر» عنوان کرد: این طرح به مدت 90 روز برای آشنایی همگان با آیات قرآن کریم با موضوع فضائل اهل‌بیت (ع) و ولایت حضرت علی (ع) با استناد به منابع شیعه و اهل سنت به صورت پیامک به علاقمندان اجرا شد و اکنون مخاطبان این طرح می توانند در مسابقه‌ آن شرکت کنند.

وی افزود: مخاطبان این طرح می‌توانند با دریافت فایل کتابچه از قدر تا غدیر از سایت ستاد مبشران غدیر، اقدام به مطالعه کتابچه کرده و در مدت زمان 20 دقیقه به سئوالات پاسخ دهند.

دبیر اجرایی ستاد مبشران غدیر شهرداری یزد همچنین با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی غدیر اظهار داشت: این مسابقه با موضوع کلی غدیر و با شعار سال 94 ستاد مبشران غدیر با عنوان «یا علی میزان اعمالم تویی» برگزار می‌شود.

ثواچه خاطرنشان کرد: کلیه علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند اطلاعات بیشتر برای شرکت در مسابقات یاد شده را از سایت ستاد مبشران غدیر به نشانی mobasherghadir.ir دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز