استاندار یزد بر ضرورت ایجاد فضای سبز در شهر یزد تأکید کرد

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۱:۳۳
کد خبر: ۳۲۸۲۰۲
استاندار یزد گفت: شهر یزد به لحاظ فضاهای سبز با محرومیت‌های فراوانی همراه است و ضرورت دارد در ایجاد و گسترش فضای سبز گسترده تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد روز شنبه 18 مهرماه جلسه کمربند سبز با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، شهردار یزد، مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو این جلسه در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

«سید محمد میرمحمدی» در این جلسه با اشاره به اینکه باید برای آرامش و شادابی بیشتر مردم، چهره شهر یزد را جذاب‌تر کرد، اظهار داشت: ایجاد فضای سبز متنوع در شهر یزد ضروری است و با انجام این مهم احساس شادابی و نشاط در سطح جامعه و مردم افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در کنار گسترش فضای سبز می‌توان در معماری شهری و ساختمان‌های شهر تنوع ایجاد کرد و با حفظ اصول معماری ایرانی، اسلامی با استفاده از رنگ‌های شاداب و نماهای جذاب، چهره شهر را زیباتر کرد.

گفتنی است در این جلسه شهردار یزد و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارشی از روند فعالیت‌ها دستگاه تحت امر خود برای ایجاد کمربند سبز در سطح شهر ارائه و سایر اعضاء دیدگاه‌های خود در این رابطه را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز