رئیس بسیج دانشجویی یزد:

مرقد شهدای گمنام در دانشگاه‌ها سند شرافت جامعه دانشگاهی است

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۴۱۲۵۲
مرقد شهدای گمنام در دانشگاه‌ها سند شرافت جامعه دانشگاهی است
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به ضرورت انتقال دو مقوله معرفت و احساس مسئولیت شهدا نسبت به انقلاب، بین نسل جدید گفت: مرقد شهدای گمنام در دانشگاه‌ها سند شرافت جامعه دانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سیدحسین راسخی در نشست خبری که به منظور برگزاری چهاردهمین کنگره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد، با بیان اینکه شهدا از پیروان انبیاء هستند و باید همیشه نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها اقدام شود، اظهار داشت: راه شهدا در حقیقت راه امام حسین(ع) و دیگر انبیا است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجوی استان یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های بصیرتی در یادوراه شهدا، گفت: یادواره‌های شهدا نقش مهمی در شناخت و معرفی شهدا به نسل جدید به ویژه دانشجویان دارد.

راسخی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به معرف، هدف و احساس مسئولیت شهدا در قبال انقلاب اسلامی، افزود: بررسی و ارائه ویژگی های شهدا به دانشجویان از جمله موارد حائز اهمیت در برگزاری یادواره های شهدا در دانشگاه ها است.

 وی مرقد شهدای گمنام در دانشگاه‌ها را سند شرافت جامعه دانشگاهی و موجب افتخار دانشجویان دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ضروری است.

 وی با اشاره به اهمیت کسب معنویات در کنار فراگیری دانش تصریح کرد: تدفین شهدا در دانشگاه‌ها نقش موثری در ایجاد انس‌شهدا با دانشجویان دارد و بیش از پیش زمینه های ایجاد معنویت علمی و دینی را بین جوانان ایجاد می کند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری یادمان شهدای مدافع حرم در دانشگاه‌ها ادامه داد: برگزاری یادواره شهید محمد حسین محمد خانی" شهید مدافع حرم" که از دانشجویان و بسیجیان حوزه 6 امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بود، از جمله ویژگی های چهاردهمین کنگره آسمانی عروج است.

راسخی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در دو بخش نشست فرهنگی و نمایشگاه، در معراج شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز