معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

ستاد نظارت بر اجرای طرح نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در استان یزد تشکیل شود

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۵:۳۰
کد خبر: ۳۴۲۸۶۹
ستاد نظارت بر اجرای طرح نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در استان یزد تشکیل شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در استان یزد گفت: ستاد نظارت بر اجرای طرح نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در استان یزد تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدعلی طالبی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان اینکه تدوین برنامه‌های عملیاتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ضروری است، اظهار داشت: وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان، در حوزه مبارزه با مواد مخدر مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به ضرورت بررسی نقاط ضعف و قوت استان یزد در مدیریت مبارزه با مواد مخدر گفت: ستاد نظارت بر اجرایی شدن طرح نقشه‌راه پیشگیری از اعتیاد در استان یزد تشکیل شود.

طالبی اولویت‌بندی ضرورت‌های اجرایی طرح نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در استان یزد را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: افزایش کشفیات انواع مواد مخدر در 8 ماه نخست امسال، نشانه فعالیت چشمگیر و قابل تقدیر نیروی انتظامی استان یزد است.

وی افزود: کاهش بسیاری از شاخص‌های جرائم به ویژه مواد مخدر در استان یزد نشانه  فعالیت مستمر و مسئولانه فرماندهی انتظامی استان و تعامل مطلوب دستگاه قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی یزد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به ضرورت مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان در مورد مبارزه با عرضه انواع مواد مخدر در یزد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای مدیریت و کنترل طرح مبارزه با مواد مخدر در یزد ضروری است.

علی روستایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر در استان یزد، هم در این نشست ورود اتباع افغانی غیر مجاز به یزد را، از جمله مهمترین مشکلات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان یزد عنوان کرد و اظهار داشت: کنترل بیش از پیش ورود اتباع افغانی غیر مجاز در استان یزد ضروری است.

وی با اشاره به کم شدن مواد مخدر شیشه در استان یزد گفت: بالارفتن آمار کشفیان انواع مواد مخدر دراستان یزد، ضرورت تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و مستمر در این حوزه را چند برابر کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز