مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

ایجاد همکاری بین ورزشکاران یزد و محیط زیست

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۲:۳۹
کد خبر: ۳۴۴۹۷۵
ایجاد همکاری بین ورزشکاران یزد و محیط زیست
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به همکاری ورزش و جوانان و محیط زیست، گفت: همکاری خوبی بین ورزشکاران و محیط زیست ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی صبح امروز در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، با اشاره به اینکه یکی از روش‌های ترویج فرهنگ ورزش در جامعه استفاده از فیلم‌سازی است، اظهار داشت: در این زمینه جشنواره‌ای در نظر گرفته شده که فیلم‌های آماتور و حرفه‌ای تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این جشنواره از امروز آغاز شده و ظهر امروز رونمایی از پوستر و فراخوان آن در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام می‌شود.

شریعتی با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران در عرصه های مختلف، گفت: با همکاری محیط زیست، حمایت همه ورزشکاران از محیط زیست و همکاری در این زمینه بین دو نهاد تقویت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در راستای حمایت از محیط زیست، گونه نادر هوبره که نسل آن در حال انقراض و خواستگاه آن یزد است، امروز همزمان با مسابقات والیبال کشوری لیگ برتر در اردکان و با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به فاجعه منا و درگذشت شهادت‌گونه حسن دانش نخبه قرآنی استان یزد بیان کرد: گرامی‌داشت نخبه جوان و قرآنی حسن دانش یکی دیگر از برنامه‌هایی است که امروز با حضور معاون وزیر انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز