مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

ایجاد نهادهای نظارتی در بخش بانکی، بیمه ای و بورس در یزد ضروری است

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۰۶:۰۶
کد خبر: ۵۱۹۷۴۱
ایجاد نهادهای نظارتی در بخش بانکی، بیمه ای و بورس در یزد ضروری است
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز با بیان اینکه هم اکنون هیچ نهاد نظارتی در بخش های بانکی، بیمه ای و بورس در استان وجود ندارد ، وجود چنین نهادی را ضروری دانست.

به گزارش برنا؛ علی نمازی در نهمین نشست مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان افزود: این بخش ها که به عنوان واحدهای استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت دارند خود در این زمینه مطالبات و پیگیری هایی دارند. 
وی با اشاره به اینکه پیرامون ایجاد نهاد نظارتی در بخش بورس مکاتباتی با وزیر اقتصاد انجام شده تاسیس نهاد نظارتی استانی و یا منطقه ای را در این بخش پیشنهاد داد.
رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان نیز از احتمال سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به یزد تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم هر چه زودتر شاهد این سفر باشیم و نیازها و مسایل و مشکلات بخش های اقتصادی از جمله مسایل یاد شده را طرح کنیم.
وی با قدردانی از تلاش های مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان به خصوص بیمه ایران روند فعالیت های این بخش را خوب ارزیابی کرد و گفت: بالا بودن تعهدات بیمه ایران و گستردگی فعالیت این بخش، نشان از کارایی آن است.
نمازی با اشاره به نگاه مثبت مردم یزد به بیمه اظهار داشت: اینکه مردم خود را در قبال بیمه مسئول می دانند و در جهت حفظ اموال خود و دولت تلاش می کنند قابل تقدیر است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد در بخش دیگری از سخنانش سفر وزیر اقتصاد به کشور مجارستان به منظور فراهم شدن زمینه همکاری بیشتر بین دو کشور را یاد آور شد و اظهار امیدواری کرد تا یزد پس از توافقات انجام شده در این سفر بتواند از برکات آن در بحث سرمایه گذاری و اقتصادی بهره مند شود.
وی همچنین با تبریک ایام الله دهه فجر در خصوص مشکلات اموال تملیکی و نگهداری کالاهای قاچاق گفت: با توجه به سیاست ها در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، امکان فروش کالاهای قاچاق موجود در انبارهای استان در داخل وجود ندارد و این کالاها باید صادر شود.
نمازی اضافه کرد: به دلیل عدم امکان فروش داخلی و برگزار نشدن مزایده در حال حاضر انبارهای کالای قاچاق مملو از کالاهای مکشوفه شده طوری که اموال تملیکی استان با مشکل کمبود فضا برای نگهداری این نوع کالاها مواجه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز