رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد:

بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات کارکروه تسهیل را افزایش دهند

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۱۹۷۵۷
بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات کارکروه تسهیل را افزایش دهند
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، بر افزایش روند پرداخت تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید از سوی بانک‌ها تأکید کرد.

به گزارش برنا؛ سیدعلی‌اکبر کلانتر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: یکی از مهمترین شرایط کارگروه رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات به واحدهایی بود که تعداد کارگران آنها زیر 100 نفر باشد.

وی افزود: امروز واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی روبرو هستند به همین دلیل با هر کمک و تزریق پول و منابعی که به تولید کنندگان و صنعت استان یزد انجام شود، موافق هستیم و از آن حمایت می‌کنیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با تاکید بر این که باید رونق لازم در بحث تولید استان یزد ایجاد شود، گفت: بانک‌ها باید تمام توان خود را به کار بندند که این رونق در استان ایجاد شود و زمینه کاهش بیکاری و افزایش توسعه استان فراهم گردد.

کلانتر با اشاره به این که واحدهای کوچک و متوسط مشمول این موارد می‌شدند، ادامه داد: دستورالعمل در نظر گرفته شده، اجازه پرداخت به واحدهای بالای 100 نفر را نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: یک سری از واحدهای استان یزد هم بودند که با وجود اینکه تعداد اشتغال آنها کمتر از 100 نفر بود، به دلیل مشکلات زیست محیطی امکان دریافت تسهیلات را نداشتند.

این مقام مسئول افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، برخی از این واحدها که توانستند مشکلات زیست محیطی فعالیت خود را رفع کنند، در لیست دریافت تسهیلات قرار گرفتند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد در پایان تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که سرعت پرداخت تسهیلات افزایش پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات تولید کنندگان و ایجاد رونق در بازار صنایع و تولید کنندگان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز