فرماندار یزد خبر داد؛

آمادگی یزد برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه و دقیق

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۴:۵۸
کد خبر: ۵۲۳۵۴۵
فرماندار یزد برگزاری انتخابات قانونی را مهمترین هدف ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد دانست از آمادگی ستاد انتخابات این شهرستان برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه و قانونمند خبر داد.

به گزارش برنا، «مصطفی سالاری» در نشست کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان با بیان این که کمیته فناوری اطلاعات ستادهای انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار ‌است، اظهار کرد: در صورت تائید شورای نگهبان تمام فرآیندهای انتخابات مکانیزه خواهد شد.

 وی با اشاره به نقش کارشناسان فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف، گفت: لازم است ایرادات و چالش‌های انتخابات دور قبل احصا شود و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت تقسیم‌بندی و برنامه‌ریزی‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف ستاد انتخابات، تصریح کرد: برگزاری انتخابات قانونی و جذب مشارکت عمومی و حضور پرشور در دو عرصه رأی دادن و کاندید شدن مهمترین هدف ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد است.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان یزد در پایان با بیان این که یزد آمادگی برگزاری انتخابات تمام مکانیزه، قانونمند، دقیق و صحیح را دارد، خاطرنشان کرد: احتمال دارد انتخابات 29 اردیبهشت‌ ماه 96 به‌صورت تمام مکانیزه برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز