معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه خبر داد:

فعالیت ۱۴۸ دفتر ارائه خدمات قضایی در کشور

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۲۴۸۴۸
فعالیت ۱۴۸ دفتر ارائه خدمات قضایی در کشور
معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از فعالیت 148 دفتر ارائه خدمات قضایی در کشور خبر داد و گفت :تا نیمه اول سال آینده آمار این دفاتر به یکهزار مورد افزایش می یابد.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام حمید شهریاری شامگاه سه شنبه در شورای قضایی استان یزد افزود: وجود دفاتر ارائه خدمات قضایی به مردم یک ضرورت و با هدف کمک به آنها در کشور انجام گرفته است.

وی گفت : افزون بر 50 طرح بنیادی تحول در قوه قضاییه بخصوص ایجاد دفاتر ارائه خدمات قضایی و صدور ابلاغ الکترونیکی به مردم در کشور اجرا گردیده که نقش مهمی در کاهش اطاله دادرسی ، هزینه‌ها و افزایش رضایتمندی آحاد مردم داشته است .

* افزایش پرونده های قضایی در کشور

معاون قوه قضائیه گفت: افزایش ورودی پرونده‌های قضایی از مهمترین مشکلات موجود در این قوه است و قطعا ایجاد تحول در حوزه فناوری اطلاعات با بهره‌مندی از ابزار های جدید یک ضرورت و نقش اساسی در تغییر و ارائه مطلوب خدمات دارد.

شهریاری همچنین در این سفر به جدیدترین اقدام های قوه قضائیه برای ایجاد تحول و ارائه هرچه بهتر خدمات قضایی الکترونیکی به مردم در یزد و استان های مختلف کشور اشاره کرد.

معاون قوه قضائیه همچنین ارسال دادخواست تجدیدنظرخواهی و واخواهی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را در استان یزد خواستار شد.

شهریاری که با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات حوزه فناوری اطلاعات دادگستری یزد به این استان سفر کرده بود ،یزد را از استان‌های موفق در حوزه خدمات قضایی در کشور ذکر کرد .

همچنین مسائل و مشکلات حوزه فناوری اطلاعات تمام مناطق و شهرستان های استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز