یک ماه مانده به مسابقات جهانی فوتبال ساحلی ورزشگاه یزد همچنان آماده نیست

تاکید نماینده فدراسیون بر آماده سازی ورزشگاه میزبان مسابقات جهانی

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۲۶۵۷۴
تاکید نماینده فدراسیون بر آماده سازی ورزشگاه میزبان مسابقات جهانی
نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال بر همکاری دستگاه های اجرایی یزد با باشگاه مقاومت گلساپوش و هیات فوتبال استان در سرعت بخشی به روند عملیات اجرایی و تکمیل مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد تاکید کرد.

به گزارش برنا، ابراهیم اکبرپور در جلسه بررسی میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان در یزد با اشاره به اینکه این رقابت ها برای نخستین مرتبه در جهان و ایران در شهر یزد برگزار می شود افزود: برگزاری درست و خوب مسابقات مایه افتخار کشور و استان یزد خواهد بود.

وی ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات در استان یزد و فرصت کمی که تا انجام این رقابت ها وجود دارد باید یک عزم جدی همگانی بوجود آید هرچند یک جو همکاری و همدلی هست ولی باید همه در قبال میزبانی شایسته وارد عرصه فعالیت شوند.

نماینده فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برگزاری شایسته مسابقات در ایران و یزد موجب می شود تا در سال های آینده نیز فدراسیون جهانی نسبت به واگذاری دوباره رقابت ها در استان اقدام کند.

اکبر پور گفت: رقابت ها دارای پوشش بسیار خوب جهانی است و قطعا میزبانی مسابقات در یزد برای معرفی استان در منظر جهانیان بسیار اثر بخش می باشد که باید از این فرصت بدست آمده بنحو شایسته بهره گرفت.

در این جلسه همچنین رئیس فوتبال استان یزد گفت: برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان در یزد و محله محمود آباد یک فرصت و افتخار برای ورزش استان محسوب می شود که باید بنحو شایسته از آن استفاده کرد.

عبدالرضا دستا افزود: برای میزبانی مسابقات توسط باشگاه مقاومت گلساپوش و اداره کل ورزش و جوانان یزد با همکاری هیات فوتبال جلسه های مختلفی برگزار شده و تا شروع مسابقات در بخش های مورد نیاز تداوم دارد.

رئیس هیات فوتبال استان یزد به اهمیت آماده سازی مناسب مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمود آباد به عنوان دغدغه و ضرورت اصلی اشاره و خواستار همکاری دستگاه های مسئول در این زمینه مهم شد.

همچنین معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: تاکنون برای انجام مسابقات در استان یزد بخاطر اهمیت موضوع جلسه های متعددی در سطوح مختلف با همراهی مسئولان امر برگزار شده و قطعا باید بخاطر نزدیکی رقابت ها شتاب گیرد.

ابوالفضل کارگر افزود: برگزاری مسابقات در سطح جهانی و با حضور تیم های مطرح و برای اینکه این رقابت ها به خوبی و شایستگی برگزار شود باید یک همت جدی را شاهد باشیم که قطعا اینگونه خواهد شد.

همچنین مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان یزد در گزارشی به آخرین وضعیت مجموعه ورزشی محمود آباد و نیازهای آن برای برگزاری رقابت ها در ابتدای سال آینده اشاره کرد .

سید حسن میرحسینی افزود: روند ساخت و ساز مجموعه ورزشی شهدای محمود آباد کمی کند صورت می گیرد و بخاطر فرصت محدودی که تا شروع مسابقات وجود دارد باید شتاب گیرد تا مشکلی بوجود نیاید.

اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی در سطح جهان و ایران با حضور چهار تیم قدرتمند باشگاهی از جهان و تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد از پنجم لغایت دهم فروردین ماه 96 برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز