سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد:

هدف اصلی ما ارتقاء در جدول لیگ است

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۵:۴۴
کد خبر: ۵۲۷۳۳۶
هدف اصلی ما ارتقاء در جدول لیگ است
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: تیم ما برای ارتقاء در جدول مسابقات لیگ یک، تمام دیدارهای خود را با قوت و حمایت هواداران پیگیری می کند.

به گزارش برنا؛ محمود امیری با اشاره به رقابت امروز شاگردانش با حریف البرزی افزود: تیم اکسین البرز از تیم های خوب و قابل احترام لیگ امسال است ولی وحدت یزد هم دارای نفرات با انگیزه و خوبی است و باید برای پیروزی تلاش کنیم تا جایگاه خود را در رقابت ها ارتقاء دهیم .

وی اظهار داشت: در روزهای گذشته بر اساس نقاط ضعف و قوت تیم اکسین البرز تمرینات بسیار خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته ایم و همه چیز برای این مسابقه جدی و حساس خانگی فراهم است.

وی ادامه داد: از هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) تیم های فوتبال وحدت یزد و اکسین البرز به مصاف هم می روند.

وی ادامه داد: این مسابقه از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز ( دوشنبه ) در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود که تیم وحدت یزد محمدرضا قویدل را بخاطر مصدومیت و همچنین سید رضا طلبه را بخاطر محرومیت در این دیدار به همراه خود ندارد.

مسابقات لیگ آزادگان با حضور 18 تیم پیگیری می شود و هم اکنون تیم فوتبال وحدت یزد با 19 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز