فرماندار ابرکوه مطرح کرد:

رشد ۱۰۰ درصدی حضور گردشگران در ابرکوه

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۴:۳۰
کد خبر: ۵۳۲۴۹۹
رشد ۱۰۰ درصدی حضور گردشگران در ابرکوه
فرماندار ابرکوه گفت: جاذبه های گردشگری این منطقه بعنوان شهر نمونه گردشگری کشور موجب افزایش صد درصدی حضور مسافران نوروزی و گردشگران در سه سال گذشته شده است.

به گزارش برنا؛ سید نبی رسولی روز پنجشنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان اظهارکرد: امسال با توجه به رشد و افزایش مسافران نوروزی با استفاده از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری ابرکوه، زمینه را برای رفاه حال مسافران نوروزی فراهم کردیم .

وی ادامه داد: برای رفاه حال مسافران نوروزی بیش از 30مرکز رفاهی برای اسکان مسافران نوروزی به شهرستان تاریخی ابرکوه راه اندازی شده است.

رسولی بابیان اینکه مراکز اقامتی ظرفیت یکهزار و 200 نفر را در شب دارد اضافه کرد:این مراکز شامل خانه مسافر خانه های بوگردی ، مهمانسراها ادارات ، نهادها و امامزادگان است.

این مسئول گفت: شهرستان ابرکوه در نوروز سال 95 میزبان بیش از 250هزار نفرگردشگر و مسافر نوروزی بود و پیش بینی می شود با زیرساختها و فضای گردشگری این آمار در نوروز 96 افزایش چشم گیری داشته باشد.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: تمام پروژه های عمرانی داخل شهر و بیرون از شهر برای رفاه حال مسافران از هم اکنون 15 فروردین ماه تعطیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز