فرماندار یزد:

مجریان انتخابات باید امانت دار رأی مردم باشند

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۴۲۳۴۹
مجریان انتخابات باید امانت دار رأی مردم باشند
فرماندار یزد گفت: مجریان و برگزار کنندگان انتخابات باید امانت دار رأی مردم باشند و با رعایت کامل قانون تلاش کنند تا خدشه ای در آرای مردم به وجود نیاید.

به گزارش برنا، مصطفی سالاری در پنجمین نشست ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: مجریان انتخابات باید تمامی سعی خود را برای باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات بکار بندند زیرا انتخابات در ایران مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، رأی و اراده مردم است.

وی خطاب به مسئولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان گفت: همه فعالیت ها و اقدامات باید منطبق بر برنامه های زمانبندی ارسال شده از سوی ستاد انتخابات کشور باشد تا از بروز کوچکترین مشکل احتمالی پیشگیری شود.
فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در ایام ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته روند ثبت نام از داوطلبان به خوبی انجام شد.
سالاری با اشاره به افزایش 51 درصدی ثبت نام داوطلبان در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان یزد افزود: این حضور پرشور نوید دهنده برگزاری انتخاباتی شکوهمند، رقابتی و با حضور حداکثری در 29 اردیبهشت ماه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز