گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی از اماکن تاریخی یزد بازدید کردند

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۴۳۵۱۰
گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی از اماکن تاریخی یزد بازدید کردند
25 گردشگر خارجی از قاره های آمریکا، اروپا و آسیا که با دومین قطار گردشگری عقاب طلایی در سالجاری به یزد سفر کرده اند روز سه شنبه از اماکن تاریخی این شهر بازدید کردند.

به گزارش برنا، این گردشگران از آثار تاریخی یزد از جمله مسجد جامع، دخمه و آتشکده زرتشتیان، باغ دولت آباد و بافت تاریخی یزد دیدن کردند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در این خصوص گفت: گردشگران قطار عقاب طلایی که یک روز میهمان یزد بودند، شامگاه گذشته این استان را به مقصد اصفهان ترک کردند.

محمدرضا نصیری افزود: مسافران این قطار در طول مدت 10 روز از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی ایران از جمله در شهرهای مشهد مقدس، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، سعادت شهر، شوش، کاشان، اراک و تهران بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: توسعه گردشگری بین ‌المللی و سفر گردشگران با قطار از توانمندی های مناسب در راستای گسترش فرهنگ گردشگری است که مورد توجه گردشگران خارجی زیادی قرار گرفته است.

نخستین قطار گردشگری عقاب طلایی در سالجاری نیز هفته گذشته با 47 گردشگر از قاره های اروپا، آمریکا و اقیانوسیه وارد یزد شده بود.

استان های اصفهان، فارس و یزد به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران مطرح هستند و اکثر گردشگران خارجی در سفر به ایران این استانها را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند.

 

نظر شما