ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به شهروندان نیازمند در یزد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۴۳۵۷۱
رییس هیات مدیره‌ی انجمن دندانپزشکی ایران- شعبه‌ی یزد از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی شامل پر کردن، عصب‌کشی، درمان ریشه و دندانپزشکی کودکان جهت شهروندان نیازمند بمناسبت میلاد امام علی(ع) و روز دندانپزشک خبر داد.

به گزارش برنا، «علیرضا نواب اعظم» در این باره اعلام کرد: این خدمات از امروز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه به مدت یک هفته و به همت جمعی از دندانپزشکان خیّر، انجمن دندانپزشکی شعبه‌ی یزد و دانشکده‌ی دندان پزشکی انجام م‌ شود .

وی افزود: شهروندان نیازمند می‌توانند جهت دریافت نوبت با شماره‌ی ٠٣٥٣٧٢٦٦٢٧٩ انجمن دندانپزشکی ایران(شاخه‌ی یزد) تماس بگیرند.

نواب اعظم خاطر نشان کرد: امروز چهارشنبه نیز بمناسبت روز دندانپزشکی، معاینه‌ی دندانپزشکی در دانشکده‌ی دندانپزشکی، درمانگاه‌های خاتم‌الانبیاء، یادگاران، پارس، دانا، امام حسین( ع)،ابن سینا و سجاد به صورت رایگان و برای کلیه‌ی مراجعین انجام می‌شود .

  این متخصص جراحی فک و صورت از راه‌اندازی مرکز دندانپزشکی و ارائه‌ی  خدمات جراحی، ایمپلنت، زیبایی، تومورها و غیره به شهروندان نیازمند در آینده‌ای نزدیک و با همکاری دانشکده‌ی دندانپزشکی و با تعرفه ی پایین خبر داد .

نواب اعظم در پایان نیز تصریح کرد: در حال حاضر کلینیک خاتم‌الانبیاء، دانشکده‌ی دندانپزشکی و درمانگاه‌های سطح شهر با تعرفه‌های پایین‌تر نسبت به مطب‌های خصوصی و با حضور تمامی  متخصصین دندانپزشکی خدمات متعدد را به عموم مراجعین ارائه می‌کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز