با حضور رئیس انجمن مددکاری ایران

مددکاران اجتماعی استان یزد تجلیل شدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۶:۳۱
کد خبر: ۵۴۴۰۶۹
مددکاران اجتماعی استان یزد امروز در مراسمی به مناسبت روز مددکاری با حضور رئیس انجمن مددکاری ایران تجلیل شدند.
به گزارش برنا، در مراسمی که به مناسبت روز مددکاری و با حضور رئیس انجمن مددکاری ایران برگزار شد، مددکاران بهزیستی، نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشکی و انجمن مددکاری استان یزد تجلیل شدند.

رئیس انجمن مددکاری ایران در این مراسم با اشاره به مؤلفه‌های افزایش امنیت اجتماعی در جامعه اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مسائل مرتبط با این بخش، به مدارای اجتماعی باز می‌گردد.

سیدحسن موسوی چلک افزود: زمانی می‌توانیم جامعه سالم داشته باشیم که انسان سالم تحویل اجتماع شده باشد و انسان سالم باید دارای فایل اخلاق اجتماعی و مدارای اجتماعی باشد.

وی عنوان کرد: مدارای اجتماعی باید به شکل مطلوب‌تری در جامعه عملیاتی شود که البته این مهم باید ابتدا از خانواده‌ها آغاز شود.

موسوی چلک بیان کرد: اگر مردم یک جامعه به دنبال زندگی بهتر همراه با آرامش روحی و روانی بیشتر هستند باید در جامعه با مدارا رفتار کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی معرفی شده است، اظهار داشت: روح حاکم بر بهزیستی روح مددکاری است.

جلیل عفتی با اشاره به نقش بسیار مهم و اثرگذار انجمن‌های اجتماعی به ویژه انجمن مددکاری تصریح کرد: این انجمن‌ها می‌توانند منشأیی اثرگذار در زمینه توسعه اجتماعی باشند.

 

 

نظر شما