معاون استاندار یزد:

تعداد تشکل های سیاسی یزد در دولت تدبیر و امید ۳۰ درصد رشد کرد

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۷:۴۴
کد خبر: ۵۴۹۶۹۱
تعداد تشکل های سیاسی یزد در دولت تدبیر و امید ۳۰ درصد رشد کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تعداد تشکل‌های سیاسی استان در دولت تدبیر و امید نزدیک به 30 درصد رشد داشته است.

به گزارش برنا، محمدعلی طالبی در نشست با نمایندگان احزاب استان با استاندار یزد گفت:این استان دومین استان کشور است که با حمایت‌های مسئولان خانه احزاب را تشکیل داده است.

وی اظهار کرد: پایگاه فعالیت‌های سیاسی استان تعیین تکلیف شد تا مرکز و فضایی برای برنامه‌های مختلف سیاسی در نظر گرفته شده باشد از این رو انتظار فعالیت بیشتری از خانه احزاب استان می رود.

وی افزود: انتظار داشتیم فعالیت بیشتری از خانه احزاب استان شاهد باشیم زیرا استان برای حمایت از احزاب و تشکل‌های سیاسی اعلام آمادگی کرده است.

معاون سیاسی استاندار یزد ادامه داد: پایگاه فعالیت‌های سیاسی استان مشخص شد تا مرکز و فضایی برای برگزاری برنامه‌های مختلف سیاسی، پرسش و پاسخ، سخنرانی، دعوت نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی مختلف باشد و در واقع خانه احزاب، جایگاه و پایگاه خود را پیدا کند.

طالبی تصریح کرد: خوشبختانه فضای بسیار خوبی در استان و سطح کشور از نظر رقابت‌های سیاسی ایجاد شده و امیدواریم با پایبندی همه به قانون و دستورالعمل‌ها در بحث تبلیغات نیز شرایط مناسبی فراهم شود و هدف اصلی که مشارکت حداکثری است محقق شود.

رئیس ستاد انتخابات استان در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان احزاب گفت: محدودیتی در تعداد ستادهای انتخاباتی نیست اما باید آدرس ستادها طبق قانون انتخابات به فرمانداری اعلام شود در عین حال اجازه نمی دهیم اقدامی در استان در مسیر خلاف قانون انجام شود.

خانه احزاب استان یزد با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل روز 19 بهمن 1395 به صورت رسمی افتتاح شد.

هم اکنون 22 حزب سیاسی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز