فرماندار یزد خبر داد؛

تعیین ۳۳۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان یزد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۸:۱۳
کد خبر: ۵۵۰۵۵۲
تعیین ۳۳۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان یزد
فرماندار یزد گفت: 335 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان یزد برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

به گزارش برنا، «مصطفی سالاری » در جلسه هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد اظهار کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران تبلور عینی و اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت آینده آنهاست به نحوی که در هر شرایطی مردم  با حضور و مشارکت گسترده خود موجب افتخار این مرز و بوم شدند.

وی افزود: راهبردهای اصلی انتخابات در کشور و به تبع استان و شهرستان یزد  قانون‌مداری، بی‌طرفی، امانت‌داری و حق‌الناس دانستن آرای مردم و همچنین برقراری امنیت در روند انتخابات است که مکرراً مورد تاکید قرار گرفته است.

سالاری در ادامه بار دیگر بر رعایت قانون توسط همه مجریان امر برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: در عرصه انتخابات نامزدها و هواداران آن‌ها باید با رعایت قانون مسیر را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند هموارتر سازند.

فرماندار یزد تصریح کرد: با توجه به گستردگی شهر و برای تسهیل روند اخذ رای از مردم در این دوره از انتخابات نیز تعداد شعب نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا کرده است.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد با اعلام اینکه 335 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: در این دوره 317 شعبه ثابت و 18 شعبه سیار خواهیم داشت.

وی گفت: در این دوره از انتخابات 314 شعبه اخذ رأی در مناطق شهری و 21 شعبه در مناطق روستایی بخش زارچ و مرکزی مستقر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز