آغاز ثبت‎‎نام دوره فن‌ورز شبکه‌های هوایی در یزد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۵:۰۶
کد خبر: ۵۵۴۲۰۸
آغاز ثبت‎‎نام دوره فن‌ورز شبکه‌های هوایی در یزد
مدیر دفتر برنامه‌ریزی نیروی انسانی و آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره فن ورز شبکه های هوایی خبر داد .

به گزارش برنا، «محمدحسین دیرند» از آغاز ثبت‌نام بیست و دومین دوره فن‌ورز برق‌کاری شبکه هوایی خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام و تحویل مدارک علاقمندان به شرکت در دوره فن‌ورز هوایی، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود .

وی اضافه کرد: اصل مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت به همراه فایل عکس در ابعاد 400*300  با فرمت JPG  و ظرفیت 50 کیلوبایت و معرفی‌نامه از شرکت پیمانکاری برای ثبت‌نام الزامی است.

دیرند آموزش تشخیص مراحل تولید، انتقال و توزیع ، توانایی اجرای استانداردهای تضمین کیفیت ، توانمندی در صعود و فرود از پایه‌های برق، آشنایی با فرآیند ایجاد شبکه و مباحث اندازه گیری، توانایی تهیه گزارش عملیات، نصب و کنترل پست شبکه هوایی‌، آشنایی با انواع خاموش کننده‌ها و اطفاء حریق در کنار مباحث کمک‌‌های اولیه  را از سرفصل های آموزش تئوری بیست و دومین دوره فن ورز شبکه هوایی  بیان کرد .

وی اضافه کرد: توانایی هزینه‌یابی و تهیه گزارش عملیات، فراگیری روش های نصب ترانسفورماتورها و کنترل نهایی شبکه ، روشهای پیشگیری از حوادث، ایمنی و بهداشت کار در برنامه‌های آموزشی گنجانده شده است .

وی داشتن توانایی جسمی و علمی، احساس مسئولیت و تعهد به سازمان و صنعت برق را از ضرورت‌های یک برق کار شبکه هوایی دانست و خاطرنشان کرد: افراد آموزش دیده آزاد پس از طی دوره‌های تئوری و عملی می‌توانند در قالب نیروهای پیمانکاری‌، مشغول فعالیت شوند .

مدیر دفتر برنامه‌ریزی نیروی انسانی و آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اضافه کرد: اشتغال زایی و تامین نیروی آموزش دیده و حرفه ای در صنعت برق به عنوان مهمترین اهداف این دوره آموزشی مد نظر قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز