دیرکل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی یزد تأکید کرد:

لزوم توجه به پرداخت حقوق مادی و معنوی کارگران از سوی کارآفرینان

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۷:۵۸
کد خبر: ۵۵۴۲۱۳
لزوم توجه به پرداخت حقوق مادی و معنوی کارگران از سوی کارآفرینان
مدیرکل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت حمایت از جامعه کارگری،گفت:‌ توجه به پرداخت حقوق مادی و معنوی کارگران مهمترین رسالت جامعه کارآفرینی است.

به  گزارش برنا، «محمدحسین ریاحی» در جنگ نشاط اجتماعی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در یزد برگزار شد، با بیان این که سه وظیفه از دو جامعه کارآفرینی وکارگری انتظار می‌رود، اظهار کرد: یکی از انتظارات خطاب به جامعه کارآفرینی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر مناسب برای انجام خدمات مختلف و تولید مطلوب است.

وی گفت:‌ اگر زیرساخت لازم به طور مناسب و کامل فراهم شود در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه صنعتی و اقتصادی بیش از پیش خواهیم بود.

مدیرکل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی یزد توجه به پرداخت حقوق مادی و معنوی کارگران را از دیگر رسالت‌های مهم جامعه کارآفرینی دانست و بیان کرد: کارآفرینان جذب کارگران موثر و آموزش دیده را در دستور کار خود قرار دهند.

ریاحی در بخش دیگری از سخنان خود سخت کوشی، دلسوزی و صبوری، توجه به کار، افزایش بهره‌برداری، کاهش ضایعات و ارتقای سواد سلامت را از جمله رسالت‌های جامعه کارگری عنوان کرد و ادامه داد:‌ سبک زندگی نامطلوب از نظر تأمین سلامت فردی و عمومی توجه به این امر را چند برابر کرده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که سلامت روح و جسم از جمله ضرورت‌های تأمین سلامت فردی و اجتماعی افراد است،‌ تصریح کرد: جامعه کارگری باید سعی کند با مدیریت نابسامانی‌ها و همچنین ترویج فرهنگ مصرف مواد غذایی سالم نقش خود را در راستای تأمین سلامت عمومی جامعه ایفا کند.

وی در پایان ایجاد تعامل مستمر در روابط کاری دو جامعه کارگری و کارآفرینی را از جمله رسالت‌های دولت در این حوزه دانست و بیان کرد:‌ نظارت بر بهداشت حرفه ای و ایمنی کار از جمله وظایف تعیین شده برای دولت در قبال دو جامعه کارگری و کارآفرینی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز