مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد خبر داد؛

استقبال خوب سرمایه‌گذاران از نیروگاه‌های تولید پراکنده یزد

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۵۶۴۳۴
استقبال خوب سرمایه‌گذاران از نیروگاه‌های تولید پراکنده یزد
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از توسعه نیروگاه‌های تولید پراکنده در این استان، از تولید مازاد بر مصرف برق در استان یزد خبر داد.

به گزارش برنا، «محمدحسن صباغزادگان» در جمع مدیران عامل فعلی و پیشکسوت شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع و تولید برق این استان، ضمن تشریح وضعیت نیروگاه‌ها و خطوط انتقال استان، در این رابطه افزود: خوشبختانه طی دو سال گذشته میزان تولید برق از مصرف استان فزونی گرفته که مازاد تولید آن به شبکه برق کشور منتقل شده است .

وی با اشاره به موقعیت خاص شبکه برق استان در تبادل انرژی الکتریکی کشور، خاطرنشان کرد: تولید ناخالص برق در سال 95 به میزان 11.159 میلیارد کیلووات ساعت و مصرف 7.603 میلیارد کیلووات ساعت بوده که مازاد انرژی تولیدی به شبکه سراسری برق تحویل داده شده است .

صباغزادگان با اشاره به صنایع بزرگی که به ‌تازگی مشترک شرکت برق منطقه‌ای یزد شده‌اند، درصد مصرف تعرفه صنعتی استان را 69.53 درصد بیان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش و به ‌عنوان میزبان این گردهمایی از خدمات پیشکسوتان و مدیران سابق صنعت برق استان در طول دوران خدمت آنان که آثار خیر فراوانی به‌جا گذاشته‌اند، قدردانی کرد و هدف از تشکیل این گردهمایی را تبادل تجربیات و استفاده از نظرات مدیران پیشکسوت بیان کرد .

در ادامه جلسه نیز مدیران عامل به بیان خاطرات، تجربیات و نظرات خود را پرداختند و سپس به بیان مسائل مرتبط با قراردادهای دو جانبه برق، روند رشد صنعت برق استان نسبت به کل کشور، هزینه‌های تولید و مباحث خصوصی‌سازی، تدوین تاریخچه صنعت برق یزد، تشکیل موزه برق، اخذ نظرات و رضایت مردم از صنعت برق، فرصت‌های قابل سرمایه‌گذاری در صنعت برق استان و استفاده از امکانات موجود برای خلق منابع جدید در جلسه پرداختند .

گفتنی است، چهار مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به ترتیب سیدمحمدرضا المدرسی، سیدحسین عبدالخالق‌زاده، سعید مهذب‌ترابی و محمدحسن صباغزادگان و پنج مدیر عامل شرکت توزیع استان یزد سیدتقی طباطبایی، سیدابوالحسن حیدریه‌زاده، محمدحسن صباغزادگان، سیدمحمد موسوی و محمدرضا صحتی و مدیران عامل نیروگاه سیکل ترکیبی به ترتیب منوچهر نوذری، محمد عزیزی و محمد جعفری و مدیر عامل شرکت تازه تاسیس تولید برق یزد ابوالفضل اسدی بوده‌اند و از سال ۶۷ که صنعت برق استان یزد به‌صورت مستقل فعالیت داشته است، سکان مدیریت برق استان را در اختیار داشته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز