مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری یزد خبر داد؛

تعداد تشکل‌های اجتماعی یزد، دو برابر میانگین کشوری

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۸:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۲۶۰
تعداد تشکل‌های اجتماعی یزد، دو برابر میانگین کشوری
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به فعالیت مطلوب سمن های مختلف در استان یزد گفت:‌ در حال حاضر 220 سازمان مردم نهاد در استان یزد فعالیت می‌کنند.

به گزارش برنا، «مجید جوادیان زاده» در جمع تشکل‌های اجتماعی استان اظهار کرد: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد استان یزد دو برابر میانگین کشوری است که در این میان، 220 سازمان مردم‌نهاد وزارت کشوری و بقیه هم با مجوز بهزیستی، ورزش و جوانان و نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته مبحث آسیب‌های اجتماعی در دستور کار نظام قرار گرفت و برنامه‌های وسیعی با مشارکت سازمان‌های مردم‌ نهاد در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق ویژه اجتماعی و حاشیه‌های شهر انجام شد .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با بیان این که در سال گذشته نشست ملی خیرین و آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار شد، تصریح کرد: در اواسط اردیبهشت امسال هم به‌عنوان اولین برنامۀ سال 96 نمایشگاه و جشنواره دو روزه مشارکت‌های اجتماعی را در پارک آزادگان برگزار کردیم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به حضور بیش از 60 سمن در جشنواره مشارکت‌های اجتماعی امسال،‌ گفت: همبستگی و مشارکت تشکل‌های اجتماعی استان یزد مثال زدنی است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز