اختصاص رتبه برتر کشوری مدیریت بحران یزد در مانور زلزله مدارس

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۴:۳۷
کد خبر: ۵۶۸۴۰۴
اختصاص رتبه برتر کشوری مدیریت بحران یزد در مانور زلزله مدارس
اداره کل مدیریت بحران استان یزد در ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان مدیریت بحران کشور و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی، رتبه برتر در زمینه برگزاری مانور زلزله مدارس را در سطح کشور کسب کرد .

به گزارش برنا، معاونین وزیر کشور، وزیر آموزش‌وپرورش و رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی با ارسال لوح تقدیر از «هادی هادی‌نسب» مدیرکل مدیریت بحران استان یزد تجلیل کردند .

دربخشی از این تقدیرنامه آمده است: اکنون‌که با لطف و عنایت خداوند متعال و سخت‌کوشی کلیه عوامل و دست‌اندرکاران نظر به تلاش مؤثر و اهتمام جنابعالی در هماهنگی و سرعت بخشیدن و حسن اجرای اقدامات هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن – جامعه تاب آور» که در تاریخ 15 آذر 1395 در مدارس کشور و در راستای آمادگی دائمی برای مردم و مسئولان به‌ویژه دانش آموزان به‌عنوان تأثیرپذیرترین قشر جامعه برگزار شد، از بین 31 استان به‌عنوان استان برتر انتخاب گردیده‌اید، لوح حاضر به‌رسم یادبود تقدیم می‌گردد .

در ادامه این لوح آمده، توفیق بیش‌ازپیش شمارا در مسیر خدمت به مردم و اعتلای کشور و تحقق آرمان‌های عالیه آن امام عظیم الشان (ره)، در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .

گفتنی است؛ این لوح به امضای «اسماعیل نجار» معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، «مهدی فیض» معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رییس سازمان دانش‌آموزی و «محمدکاظم جعفری» رییس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله کشور رسیده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز