مدیر کل ارشاد یزد خبر داد؛

عرضه ۴۰۰۰ عنوان کتاب و نرم‌افزار قرانی در نمایشگاه یزد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۵:۴۲
کد خبر: ۵۶۹۳۶۴
عرضه ۴۰۰۰ عنوان کتاب و نرم‌افزار قرانی در نمایشگاه یزد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در یزد و هفت شهرستان دیگر استان، به تشریح برنامه‌های اصلی و جنبی این نمایشگاه پرداخت.

 

 

 

 

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «علی غیاثی ندوشن» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز بکار نمایشگاه علوم قرآنی یزد از عصر امروز در محل حسینیه صاحب الزمان(عج) محمود آباد یزد، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز تا تاریخ 26 تیرماه از ساعت 21 تا یک بامداد، پذیرای عموم مردم خواهد بود.

وی در مورد علت برگزاری این نمایشگاه در یک حسینیه نیز گفت: متاسفانه یکی از مشکلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رابطه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نداشتن مکانی ثابت و درخور است لذا از قابلیت حسینیه‌های یزد که در معمولاً در به غیر از ایام محرم و صفر بلااستفاده هستند، برای برپایی نمایشگاه‌ها بهره‌ گرفته شده است.

غیاثی همچنین یادآور شد: همزمان با برگزاری نمایشگاه علوم قرانی در مرکز استان، بجز در شهرستان‌های مهریز و تفتف در سایر شهرستان‌های استان چنین نمایشگاهی برپا خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه علوم قرانی یزد سه هزار عنوان کتاب و یک‌هزار عنوان نرم‌افزار قرانی با تخفیف‌های 10 تا 50 درصدی به علاقمندان عرضه خواهد شد.

به گفته وی، همزمان با نمایشگاه امسال یزد، نمایشگاهی از آثار هنرمندان استان با مضامین قرانی، نمایشگاه عفاف و حجاب، موسسات قرآنی، بخش کودک و نوجوان،  نمایشگاه نسخ قرآنی، بخش خوشنویس و کتابت قرآن و غیره نیز دایر خواهد شد.

مدیر کل ارشاد این نمایشگاه را از جمله برنامه‌های جشن بزرگ رمضان در استان خواند و در همین رابطه از برگزاری 10 محفل انس با قران، سه نشست علمی و تخصصی و همچنین اولین همایش استانی مناجات‌خوانی در اردکان در راستای احیای این سنت حسنه نیز خبر داد.

غیاثی با اشاره به توزیع دو هزار جلد قران مجید با اولویت مساجد مناطق محروم سراسر استان، از ساخت فیلم کوتاهی در رابطه با احترام به ماه مبارک رمضان، تجلیل از 10 فعال قرانی استان و همچنین رونمایی یکی از کتب علوم قرانی همزمان با برپایی این نمایشگاه خبر داد.

 

نظر شما