ارائه خدمات شبانه روزی درمانی و دندانپزشکی درمانگاه دانشگاه یزد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰:۰۴
کد خبر: ۵۹۳۴۴۸
ارائه خدمات شبانه روزی درمانی و دندانپزشکی درمانگاه دانشگاه یزد
مدیر درمانگاه شبانه‌روزی دانشگاه یزد از ارائه خدمات درمانی‌‌‌‌‌‌ و دندانپزشکی عمومی و تخصصی از اول مردادماه به صورت شبانه‌روزی در درمانگاه دانشگاه یزد به عموم شهروندان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «محمود اکبری» گفت: درمانگاه دانشگاه یزد از اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را در بخش‌های عمومی، تخصصی و دندانپزشکی آغاز کرد و از اول مردادماه به صورت شبانه‌روزی این درمانگاه فعال شد .

وی افزود: بخش درمانگاه شامل پزشک عمومی، متخصص داخلی، جراحی، پوست، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و جراحی سرپایی، خدمات تزریقات، پانسمان، بخیه و گچ‌گیری است که در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات هستند .

به گفته اکبری، طب سنتی، زالو درمانی، حجامت، ‌طب سوزنی، ختنه و سوراخ کردن گوش نیز از دیگر خدمات ارائه شده در این درمانگاه است .

وی تصریح کرد: در بخش دندانپزشکی کلیه خدمات اعم از دندانپزشکی عمومی و تخصصی شامل کشیدن، ‌پر کردن، ‌ترمیم، عصب‌کشی‌، جراحی‌های مختلف (لثه، فک و صورت)، ارتودنسی و ‌ایمپلنت ارائه می‌شود .

اکبری با اشاره به این که بخش اطفال نیز در بخش دندانپزشکی درمانگاه فعال است گفت: در بخش دندانپزشکی عمومی چندین داندانپزشک حضور دارند که به صورت شبانه‌روزی فعال هستند، در شیفت شب کلیه اورژانس‌های دندانپزشکی پوشش داده خواهد شد .

وی اظهار کرد: از جمله تسهیلاتی که برای دانشگاهیان اعم از اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان درنظر گرفته شده است، 10 درصد تخفیف خدمات است. همچنین سرویس باشگاه مشتریان برای عمومی مردم اعم از دانشگاهیان و غیردانشگاهیان در حال راه‌اندازی است برای مراجعه‌کنندگان کارتی صادر خواهد شد که هنگامی که به درمانگاه مراجعه می‌کند، مشمول 10 درصد تخفیف ارزش خدمات درمانگاه خواهد شد .

مدیر درمانگاه همچنین از ارائه سرویس وی.‌آی.پی در این درمانگاه برای اعضای باشگاه مشتریان خبر داد و افزود:‌ افرادی که در درمانگاه نوبت می‌گیرند با آنها هماهنگ خواهد شد و دقایقی قبل از نوبتشان سرویس ایاب و ‌ذهاب مقابل منزلشان برای رفت‌ و برگشت آنها انجام خواهد شد .

وی یادآور شد: ‌این مرکز تنها مرکز در این منطقه است که خدمات دندانپزشکی را در شیفت شب نیز ارائه می‌دهد .

اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهایی که هست در آینده‌ای نزدیک کلیه خدمات درمانگاهی در این درمانگاه ارائه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز