مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد:

روابط عمومی‌ها از ارکان رشد ورزش و فعالیت‌ سمن‌هاست

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۸:۵۶
کد خبر: ۸۵۰۳۷۳
روابط عمومی‌ها از ارکان رشد ورزش و فعالیت‌ سمن‌هاست
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به فعالیت‌ها و افتخاارت کسب شده در حوزه ورزش و سمن‌های جوانان استان طی سال‌های اخیر، تاکید کرد: روابط عمومی‌ها یکی از ارکان رشد ورزش و فعالیت‌های سمن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در دورهمی مسئولان روابط‌عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد که به مناسبت هفته ارتباطات و با حضور علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، علی محمدشیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش و محمود حاجی حسینی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و  برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این گونه گردهمایی‌ها و نشست‌ها در کسب نتایج بهتر از گذشته عملکرد روابط عمو‌می‌ها موثر باشد.

وی همچنین به تحقق برخی وعده‌های این نشست در سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درخصوص تامین دوربین روابط عمومی‌های هیات های ورزشی اقدام شد و در مورد سمن‌ها نیز قرار بود که درخواست هر چند سمن با هم ادغام شود که در این مورد همچنان پیگیر هستیم و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات روابط عمومی‌ها بکار خواهیم گرفت.

شریعتی در مورد اهمیت فعالیت روابط‌‌عمومی‌ها در برهه کنونی نیز اظهار کرد: قطعاً در شرایط کنونی برگزاری رویدادهای ورزشی یا فعالیت‌های مربوط به سمن‌ها بسیار دشوار است، انعکاس نیافتن این قبیل رویدادها بسیار نامطلوب‌تر است که این امر مهم بر عهده روابط عمومی‌هاست.

وی با اشاره به کسب مقام اول کشور توسط استان یزد در فعالیت‌های ورزش همگانی برای سومین سال پیاپی، گفت: این که امروز پس از سال‌ها رشد دو درصدی، امسال شاهد رشد 18 درصدی ورزشکاارن سازمان یافته در استان هستیم بی‌دریغ از نقش تاثیرگذار روابط عمومی‌ها بوده است.

وی همچنین به رشد سمن‌های جوانان در استان از هشت مورد در سال 96 به 50 مورد در سالجاری نیز اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها دارای این ویژگی هستند که با پول‌های اندک، کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اجرای 89 طرح نیمه تمام یا جدید ورزشی در استان و همچنین بهره‌برداری از 40 طرح ورزشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تاثیر افزایش این فضاهای ورزشی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان را یاداور شد و افزود: تعداد باشگاه‌های ورزشی استان طی سالا‌های اخیر از 180 مورد به 580 باشگاه اقزایش یافته که تمام هیات‌های ورزشی در این مهم تاثیرگذار بوده‌اند.

شریعتی در پایان نیز با تاکید بر این که قطعاً یکی از ارکان رشد ورزش و فعالیت‌های سمن‌ها را روابط عمومی‌ها می‌دانیم، گفت: هفته ارتباطات و روابط عمومی در واقع بهانه‌ای برای یادآوری تلاش‌های فعالان این حوزه و اهمیت نقش آنهاست.

همچنین مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: هم اکنون 100 نفر در هیات های ورزشی، اداره های ورزش و جوانان استان و سازمان های مردم نهاد به عنوان مسئول روابط عمومی فعالیت دارند.

محمود حاجی حسینی افزود: این افراد به صورت افتخاری نقش مهمی در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ورزش دارند و برگزاری دوره های مختلف آموزشی نیز در این ارتباط پیش بینی شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال 1397 مسئولان روابط عمومی ها در تهیه و انعکاس اخبار و گزارش ها نقش مهمی در فرهنگ سازی ورزش استان در میان خانواده ها داشتند.

این مسئول ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: در سال 1398نیز برنامه های فرهنگی، آموزشی و تشکیل کارگاه های توجیهی برای اعضا با حضور استادان مجرب نیز تدارک دیده شد.

در این مراسم که همراه با برگزاری کارگاه خبرنویسی و عکاسی با موبایل بود، دو نفر از نمایندگان هیات‌های ورزشی و سمن‌ها به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند .

اجرای گروه موسیقی و برش کیک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و ضیافت افطار از دیگر برنامه‌های این دورهمی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز