زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۷:۲۲
کد خبر: ۸۵۲۰۸۲
زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت:بسیاری از مسائل اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدجواد برزگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز با قدردانی از تلاش نیروهای مختلف در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در سال گذشته نقش مهمی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر داشته اند

 برزگر بیان داشت: براساس منویات مقام معظم رهبری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به کارهای معمولی و جاری دستگاه‌ها اکتفا بلکه باید کار فوق العاده ای و تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی با اشاره به نزدیکی سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر  گفت: انتظار می رود اقدامات ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های مختلف که در زمینه اعتیاد فعالیت می کنند انجام  شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر اعتیاد معضل یک قشر خاص نیست تصریح کرد: در کلیه آسیب‎های اجتماعی که در کشور وجود دارد رد پای از اعتیاد دیده و این در حالی است که درصورت عدم مراقبت‌های لازم و نداشتن مهارت‎های زندگی این معضل گریبان گیر هر فرد در هر جایگاه و مقامی خواهد شد، لذا تمام اقشار جامعه در معرض تهدید خواهندبود.

برزگر ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان  در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز