شریعتی خبرداد؛

تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی برنامه های اوقات فراغت جوانان در استان یزد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۱:۴۲
کد خبر: ۸۵۷۰۱۸
تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی برنامه های اوقات فراغت جوانان در استان یزد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: کمیته نظارت و ارزیابی برنامه های اوقات فراغت جهت اجرای دقیق و عدم موازی کاری در برگزاری برنامه های اوقات فراغت جوانان در استان یزد ، تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد گفت: واقعیت انکارناپذیراین است که با افزایش اوقات فراغت برنامه ریزی نشده وتعطیلات غیرهدفمند، آسیب های اجتماعی در جامعه افزایش می یابد. این موضوع ، بیانگر اهمیت پرداختن به برنامه ریزی برای افزایش بهره وری اوقات فراغت، بویژه برای نسل نوجوان و جوان است زیرا که استفاده صحیح از اوقات فراغت هم بر زندگی فرد و هم بر جامعه تاثیر مثبت خواهد داشت

وی به اهمیت برنامه ریزی و همکاری تمام بخش‌ها برای انجام فعالیت‌ها در حوزه جوانان به خصوص غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد و برگزاری مستمر و منظم ستاد ساماندهی امور جوانان را از برنامه‌های مهم اداره کل ذکر کرد.

شریعتی به برنامه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رویکرد این اداره کل با همکاری تمام بخش‌های اداری و سازمان‌های مردم  نهاد براساس منویات مقام معظم رهبری و به استناد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور و  توجه به نیازهای نسل جوان، نظارت و برنامه ریزی، واگذاری امور به جوانان، انجام امور فرهنگی و ورزشی و ارتقای فعالیت‌ها در سال ۱۳۹۸ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ابراز امیدواری کرد: دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان با برنامه ریزی و تلاش زمینه اجرایی شدن برنامه های اوقات فراغت جوانان به نحو شایسته و با خروجی های مثبت را فراهم کنند .

در پایان ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد مصوبات زیر به تصویب اعضاء رسید.

  1. دستگاه های عضو ستاد نظارت کامل (مجوز، قیمت دوره ها و ..) در برگزاری کلاس های زیر مجموعه خود را اعمال و گزارش نهایی را در جلسه آتی ستاد ارائه کنند.
  2. به منظور هم افزایی و ارتقاء سطح فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت جوانان دستگاه های عضو ستاد نسبت به همکاری های بین بخشی اقدام و گزارش نهایی را در جلسه های آتی ستاد ارائه نمایند.
  3. دستگاه های عضو ستاد در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان با توجه به نام گذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام (رونق تولید) مباحث اشتغال و کارآفرینی را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز