سنجش ۶ هزار نفر از دختران و زنان روستایی استان یزد در طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی زنان و دختران روستایی

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۹:۳۴
کد خبر: ۸۵۷۷۴۵
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از سنجش 6 هزار دختر زنان روستایی استان یزد در مرحله اول و دوم طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی زنان و دختران روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آزاده دهقان با اعلام این خبر گفت: طرح ملی بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی زنان و دختران روستایی  از سال 96 از سوی وزارت ورزش و جوانان به کلیه استان ها ابلاغ و در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو مرحله از این طرح در سطح استان یزد اجرایی شده است خاطرنشان کرد: در جهت اجرای طرح از هر شهرستان حداقل سه نفر کارشناس معرفی شدند و دوره های آموزشی ویژه ای توسط اساتید مجرب دانشگاهی برگزار و همچنین امکانات و ابزار وسایل طرح تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: در مرحله  اول و دوم  اجرای این طرح بالغ بر 6 هزار نفر از زنان و دختران روستایی از 35 روستای استان یزد با حضور 44 کارشناس مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

دهقان با اعلام اینکه  مرحله سوم اجرایی این طرح از نیمه خردادماه آغاز شده است گفت: با شروع مرحله سوم در سال 98 و با تمهیدات اندیشه شده ، این طرح در 45 روستا اجرایی خواهد شد که پیش بینی می شود آمار غربالگری حداقل  30 درصد نسبت به مراحل قبلی افزایش داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز