با حضور وزیر دادگستری؛

از دبیر موسسه مردم نهاد پویش هنرپارسی تقدیر شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۴:۲۴
کد خبر: ۸۶۰۰۰۳
از دبیر موسسه مردم نهاد پویش هنرپارسی تقدیر شد
در جلسه‌ی ستاد مدیریت و اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور وزیر دادگستری، دبیر موسسه مردم نهاد پویش هنرپارسی بعنوان برگزار کننده سلسله نشست های فرهنگی هنری "شبهای رمضان" تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در جلسه‌ی ستاد مدیریت و اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری و با تدبیر محمدعلی طالبی استاندار یزد از فعالین فرهنگی ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

در این مراسم از بهنام خواجه امینیان، دبیر موسسه مردم نهاد پویش هنرپارسی بعنوان برگزار کننده سلسله نشست های فرهنگی هنری "شبهای رمضان" و نماینده این موسسه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

موسسه مردم نهاد پویش هنرپارسی، از سال ۹۶ و در اقدامی حدید در فضای فرهنگی یزد، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی هنری شب های رمضان  نموده و در سال ۹۸ برای سومین سال پیامی با مشارکت دستگاه های مختلف این برنامه را برگزار نموده‌اند

شبانه های شبهای رمضان موسسه هنرپارسی در سال ۹۸ با محوریت شبانه بازی، شبانه گفتگوی فرهنگ و هنر، شبانه شعر و نوا و شبانه رادیو نمایش بوده است.

همچنین قابل ذکر است در این مراسم از عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و علیرضا نقلی مدیر موسسه فرهنگی هنری چهارباغ هنر یزد هم برای برنامه های پیاده روی شبانه خیابان قیام و غریب نخلستان تقدیر بعمل آمد که این فعالان فرهنگی استان از همراهان موسسه پویش هنرپارسی در برگزاری شبهای رمضان سال ۹۸ هم بوده اند که برای آنها آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

گفتنی‌ست در این مراسم مسعود شیخ بعنوان مسئول امور هنری و نماینده جوان این موسسه اقدام به دریافت این تقدیرنامه نمود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز