معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

نهادها و دستگاه های اجرایی استان ملزم به استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب هستند

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۲:۰۰
کد خبر: ۸۶۰۲۹۶
نهادها و دستگاه های اجرایی استان ملزم به استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب هستند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در کارگروه سازگاری با کم آبی مطرح کرد: نهادها و دستگاه های اجرایی استان با هدفگذاری کاهش 20 درصدی مصرف، ملزم به استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، کارگروه سازگاری با کم آبی استان به ریاست‌ « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و اعضای این کارگروه تشکیل جلسه داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در این نشست با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف در استان بیان کرد: کلیه نهادها،بانک ها و دستگاه های اجرایی باید با تکیه بر اصل فرهنگ سازی و استفاده از وسایل کاهنده به میزان۲۰ درصد در آب شرب صرفه جویی کنند.

« محسن صادقیان» افزود:بررسی های اولیه نشان می دهد که استفاده از این تجهیزات باعث کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب شرب در ادارات می شود  و بر این اساس هدف گذاری فعلی استان در حوزه مدیریت مصرف بر این میزان متمرکز شده است.

 صادقیان با قدردانی از دستگاه های اجرایی و شرکت های پیشگام در نصب و استفاده از  تجهیزات کاهنده مصرف آب گفت: طبق بررسی های صورت گرفته و مصوبات کار گروه سازگاری با کم آبی استان الزام استفاده تمام نهادها از وسایل کاهنده مصرف آب وجود دارد.

گفتنی است در ابتدای این نشست شرکت آب و فاضلاب شهری(آبفا) طرح انتقال آب دریاچه پساب شهر یزد و مشخصات مسیر انتخاب شده را ارائه و موارد فنی ، زیست محیطی و نقاط قوت و ضعف این پروژه مورد هم اندیشی و  تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه نتایج پروژه تجهیز دستگاه های اجرایی به  وسایل کاهنده مصرف آب و  طرح احداث ایستگاه های برداشت آب در  ۴ نقطه شهر یزد نیز ارائه شد و با توجه به ارائه گزارش از پیشرفت ایستگاه برداشت آب در خیابان مسکن و شهرسازی، بهره برداری از این مکان تا ۱۵ تیرماه در دستور کار قرار داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز