خودکشی هولناک پسر ۱۲ ساله در سعادت‌آباد تهران/ فیلم برداری از صحنه خودکشی‌!

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۳۲۵۹
خودکشی هولناک پسر ۱۲ ساله در سعادت‌آباد تهران/ فیلم برداری از صحنه خودکشی‌!
ساعت 2:30 ظهر شنبه 22 آذر، مرگ مشکوک پسری 12 ساله در منطقه سعادت‌آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

به گزارش برنا؛ به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر دانش‌آموز با شلیک گلوله از کلت کمری به زندگی خود پایان داده است. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل شده و بررسی‌ها برای یافتن علت مرگ آغاز شد. نخستین تحقیقات نشان می‌داد مدتی قبل پدر و مادر پسر 12 ساله از هم جدا شده و او با پدرش که پزشک است زندگی می‌کرد.

در زمان حادثه مادر بزرگ این پسر دانش‌آموز در خانه بوده اما وقتی او در اتاق پذیرایی حضور داشته نوه‌اش به اتاقش رفته و دقایقی بعد نیز صدای شلیک گلوله‌ای شنیده شد، مادر بزرگ وحشتزده به اتاق پسر نوجوان می‌رود و با جسدش مواجه می‌شود.

پسر نوجوان قبل از مرگش، دوربین فیلمبرداری را روشن کرده و در مقابل دوربین انگیزه خود از این مرگ را بیان کرده بود. او گفته بود از زندگی خسته شده و دیگر نمی‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد. حتی دست نوشته‌ای با این مضمون نیز از خود به‌جا می‌گذارد. در پایان این فیلم 12 دقیقه‌ای پسر نوجوان اسلحه کلت کمری را برداشته و به سرش شلیک می‌کند.

در ادامه بررسی‌ها پدر خانواده مدعی شد که خودش  در خانه اسلحه‌ای نداشته و مشخص نیست که پسر نوجوان اسلحه را از کجا تهیه کرده است. از سویی داخل کلت کمری تنها یک گلوله بوده و او با شلیک تنها تیری که در اسلحه بوده به زندگی‌اش پایان داده است.

نظر شما