رئیس جدید دانشگاه آزاد قم معرفی شد

۱۳۹۳/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۲:۳۴
کد خبر: ۲۱۸۵۸۲
رئیس جدید دانشگاه آزاد قم معرفی شد
کسرایی، به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد قم معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد واحد قم ظهر امروز در ساختمان پردیسان این واحد با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، عسگری معاون پارلمان رئیس دانشگاه آزاد، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم و سردار مجتبائی فرمانده انتظامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم از زحمات غلامعلی قاسمی به عنوان رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد قم تقدیر شد و کسرایی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد قم تودیع شد.

حجت الاسلام صالحی منش در ابتدای این مراسم با اشاره به موفقیت های علمی کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز در بحث علمی مراحل خوبی را طی می کند و ما باید دست به دست بدهیم تا کشور توفیقات بیشتری را کسب کند، در دانشگاه آزاد قم باید علاوه بر بحث علمی، بحث فرهنگی دنبال شود.

قاسمی رئیس سابق دانشگاه آزاد قم نیز با اشاره به خدمات خود در این پست بیان کرد: در مدت پست ریاست سعی کردم که خدمات دانشگاه آزاد قم را ارتقا بدهم و با برگزاری مراسم دیدار با دانشجویان در جهت رفع مشکل آنها تلاش کنم.

وی تصریح کرد: همچنین توجه به حساسیت های فرهنگی شهر قم یکی از رویکردهای برنامه های من در دانشگاه آزاد قم بود و من به صورت آرام و منطقی به تفکیکی جنسیتی در کلاس های درس دانشگاه اقدام کردم.

کسرایی رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد قم تغییر نگاه مردم به این دانشگاه را یکی از رئوس برنامه های خود دانست و افزود: امروزه برخی از واحدهای دانشگاه آزاد به مکانی برای مسابقه مد و ماشین مبدل شده است و ما باید کاری کنیم که افراد به تحصیل در دانشگاه آزاد افتخار کنند.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد در طول سال های اخیر افزایش کمی داده است و ما باید به دنبال افزایش کیفی در این دانشگاه باشیم، من برنامه های زیادی را برای ارتقای کیفی دانشگاه آزاد قم دارم که در آینده آنها را اعلام می کنم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در پایان این مراسم با اشاره به ریاست دانشگاه آزاد قم بیان کرد: قاسمی، رئیس سابق دانشگاه آزاد قم از مدیران با اخلاق استان است که باید در دولت شایسته سالار، مسئولیت های بالاتری را به عهده بگیرد، سرایی، ریاست جدید دانشگاه ازاد قم هم از مدیران با اراده در کشور است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز