با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

دانشکده دندانپزشکی در خرم آباد افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۰:۱۵
کد خبر: ۳۶۴۰۴۳
دانشکده دندانپزشکی در خرم آباد افتتاح شد
با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشکده دندانپزشکی پردیس آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، این دانشکده با زیر بنای دو هزارمترمربع و با اعتبار 12 میلیارد ریال ساخت و تغییر کاربری شده است.

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی پس از افتتاح پروژه های عمرانی مرکز استان به شهرهای ازنا و الیگودرز سفر کرده و از بیمارستان های این شهرستان ها نیز بازدید کرد.

افتتاح دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی خرم آباد ، مسجد الزهرا (س) دانشگاه ، سلف سرویس مرکزی و سالن ورزشی پردیس کمالوند و همچنین برگزاری همایش خیرین سلامت از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به این استان است .

در این سفر تفاهم نامه های مختلف میان وزیر بهداشت، استانداری و دانشگاه و همچنین میان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و دانشگاه منعقد خواهد شد تا با اجرای آنها گام های اساسی و بلندی در توسعه حوزه سلامت استان برداشته شود.

سفر به شهرستان های پلدختر و کوهدشت و افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت از برنامه های روز دوم سفر وزیر بهداشت است و در روز جمعه نیز نشست مشترک وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ، استانداری لرستان دانشگاه برای انعقاد تفاهم نامه های مختلف در استانداری لرستان برگزار می شود.

وزیر بهداشت  پنجشنبه از غربی ترین نقطه لرستان از سمت کرمانشاه یعنی شهرستان نورآباد با استقبال مسئولان ارشد استان وارد لرستان شد .

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به لرستان از بیمارستان ابن سینای نورآباد نیز بازدید کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز