استاندار اردبیل:

تسهیلات روستایی برای رونق کارخانه تولید شیرآلات گرمی اختصاص می‌یابد

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۳۶۷۶
استاندار اردبیل گفت: به منظور کمک به توسعه و رونق تولید در کارخانه شیرآلات گرمی تسهیلاتی از محل تسهیلات روستایی به این واحد صنعتی اختصاص پیدا می کند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کارخانه شیرآلات قهرمان شهرستان گرمی اظهار داشت: در راستای رونق فعالیت‌ها و تولید پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم زمینه‌ساز رونق استان اردبیل شویم.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از شهرک خصوصی احداث شده توسط این سرمایه‌گذار گفت: به منظور کمک به توسعه و رونق تولید در این کارخانه، تسهیلاتی از محل تسهیلات روستایی که در حال ابلاغ به استان است به این واحد صنعتی اختصاص می‌دهیم.

بهنام‌جو برنامه‌ریزی برای برطرف کردن برخی مشکلات این کارخانه را ضروری دانست و بیان کرد:  با کاستن از هزینه‌های سربار و تقویت سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید مواد اولیه و مواردی از این قبیل سرمایه‌گذار این کارخانه  قادر خواهد بود 600 شغل جدید در سال آینده ایجاد کند که کمک بسیار بزرگی برای مردم شهرستان گرمی خواهد بود. 

استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت و استفاده از نیروهای انسانی موجود در منطقه و ضرورت رعایت حقوق کارگران شاغل در واحدهای صنعتی تصریح کرد: این امر باید مورد توجه صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوده و مسئولان این امر را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه کارخانه شیرآلات قهرمان در مساحت 6 هکتار و با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان در حال بهره‌برداری است، افزود: دولت نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌ها و تامین انرژی مورد نیاز این واحد صنعتی در قالب شهرک صنعتی بخش خصوصی اقدام کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز