سفرهای توریستی به روسیه ۲۰ درصد افزایش یافت!

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۹:۳۰
کد خبر: ۹۶۹۸۲۴
سفرهای توریستی به روسیه ۲۰ درصد افزایش یافت!
آمارها حاکی از افزایش 20.5 درصدی تعداد گردشگران روسیه در سال 2019 است. در این سال، 5 میلیون بازدیدکننده از این کشور دیدن کرده اند که نسبت به سال گذشته هشتصد هزار نفر بیشتر از سال قبل است. گفته می شود علت این افزایش نرخ، آسان شدن گرفتن ویزا برای ساکنین 53 کشور جهان است. آمار و ارقام منتشر شده از سوی روسیه، نشان می دهد که تنها کشورهای آمریکای لاتین از این قاعده مستثنی هستند و همچنان با اخذ ویزا برای روسیه با مشکل مواجه اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اگر شما هم می خواهید تا یکی از مسافران روسیه باشید، می توانید با خرید بلیط هواپیما مسکو از مجموعه های گردشگری باسابقه به این کشور سفر کنید.

چطور صنعت گردشگری روسیه 20 درصد رشد کرد؟

این جایگاه از ابتدا به روسیه تعلق نداشته، بلکه آمار نشان میدهد مه در سال 2018 چین بالاترین میزان گردشگر را با رشد 19 درصدی تجربه کرد. در این سال، 1.5 میلیون نفر از این کشور بازدید کردند و در مقابل، طی همین سال روسیه برای گردشگران چینی که با تور به این کشور سفر می کردند، ویزا را لغو کرد. دومین کشور پربازدید جهان هم در سال 2018 کشور آلمان بود که بیش از 50 هزار گردشگر را به خود جذب نمود و رشدی 15.7 درصدی را در این زمینه تجربه کرد. جایگاه سوم نیز با 413 هزار گردشگر به کره جنوبی تعلق گرفت تا نسبت به سال قبل 20.8 درصد رشد را تجربه کند.

یکی از دلایل اصلی افزایش میزان سفرها به روسیه، می تواند تمدید دوره ویزای توریستی این کشور تا حداکثر 6 ماه باشد. این در حالی است که تا پیش از آن، افراد می توانستند برای سفر به روسیه ویزای یک ماهه اخذ کنند. قوانین آسان ویزا در این زمینه، باعث شده تا گردشگران از هر کجای جهان بتوانند به راحتی به این کشور سفر کنند. در حال حاضر قانون گذاری برای درخواست ویزای توریستی درمورد کسانی اعمال می شود که اطلاعات آن ها در فهرست و بانک اطلاعاتی دولت روسیه وجود داشته باشد. در نتیجه، اگر برنامه دارید تا به این کشور سفر کنید، رفت و آمد به آن بیش از پیش ساده شده است و با تورهای معتبر، حتی آرامش و راحتی بیشتری را هم تجربه خواهید کرد. معاون رییس جمهور روسیه در این زمینه اظهار کرد: هر نوع اقدامی که در جهت رفع موانع ویزا یا مسائل اداری انجام شود، می تواند نرخ گردشگری به مقصد روسیه را بین 10 تا 30 درصد افزایش بدهد. خبرها نیز حاکی از دستور ولادیمیر پوتین، برای صدور ویزای الکترونیک تا سال 2021 برای گردشگرانی از کشورهای محدود است. اگر قصد دارید تا خود را از دردسرهای ویزا و هزاران نکته ریز و درشت دیگر خلاص کنید، می توانید با رزرو تور روسیه، همه چیز را به یک مجموعه گردشگری معتبر بسپارید.

6 مکان جالب در روسیه، که بازدید از آن شما را سر ذوق می آورد!

به عنوان یکی از شهرهای مهم در روسیه که در قسمت شرقی این کشور ساخته شده، ولادیوفستوک امروزه یکی از شلوغ ترین شهرهای این منطقه دور افتاده است. با وجود اینکه بین سال های 1950 تا 1992 این شهر به روی خارجی ها بسته بود اما پس از آن که بازسازی عظیم و بنیادین در این شهر اتفاق افتاد، همه چیز تغییر کرد؛ به طوری که پس از آن این شهر میزبانی نشست ASEAN در سال 2012 انتخاب شد. هر سال پاییز، فستیوال جهانی موسیقی در این محل برگزار می شود و زندگی شبانه هم بخشی از روال زندگی در ولادیوفستوک به شمار می رود. نکته جالب در مورد این شهر، غذاهای آن است که از غذاهای کره ای و چینی تاثیر گرفته است. به خصوص با وجود غذاهای دریایی که می توان از جمله آن ها به صدف، کالاماری، خرچنگ و حتی خاویار اشاره کرد. یکی دیگر از مکان های بسیار جالب در روسیه، دره گسر است که از نقاط بسیار حائز اهمیت از نظر زمین شناسی است. علت این امر نیز بالا بودن دمای آب در این مناطق به نظر می رسد. در سال 2007 تعدادی از کوهنوردان در این منطقه به دلیل یک زمین لغزه دچار سانحه شدند با این وجود، گردشگران همچنان گروه گروه به این منطقه سرازیر می شوند. نکته جالب درمورد این منطقه این است که مانند بسیاری از مناطق زیبای طبیعی در کامچاتکا، برای اینکه بتوانید خودتان را به این دره برسانید، باید از هلیکوپتر استفاده کنید!

روسیه سفر

اما این ها تنها دیدنی های روسیه نیستند. ساخالین و جزایر فرمانده، از مناطقی هستند که برای رسیدن به آن ها باید سوار قایق شوید و مسیری را بپیمایید تا بتوانید از زیبایی های این جزایر لذت ببرید. در این منطقه، برخی گونه های نادر و در حال انقراض را خواهید دید که گردشگران را از هر جای جهان به سوی این منطقه زیبا می کشانند. اگر شانس با شما یار باشد، می توانید حیواناتی مانند روباه قطبی را از نزدیک ببینید یا از نهنگ های نادری که در دریای این منطقه وجود دارد، دیدن کنید. در منطقه کامچاتکا نیز حدود 160 آتشفشان وجود دارد که در کمال تعجب، 29 مورد از آن ها همچنان فعال هستند! بهترین روشی که به وسیله آن می توان از آن ها بازدید کرد، این است که یک هلیکوپتر اجاره کنید و بر فراز آن ها به پرواز دربیایید. باید گفت، محبوب ترین مقصد آتش فشانی در این منطقه، نزدیک به 5 هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد!

برای سفر به روسیه و بازدید از مناطق بی نظیر و زیبای آن، می توانید از یک مجموعه معتبر و باسابقه کمک بگیرید و خدمات گردشگری خود را از قبیل رزرو هتل های مسکو و غیره از طریق آن انجام بدهید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز