بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران را بشناسید

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۳۴۱۶
بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران را بشناسید
تهران پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران دارای هتل‌های فراوان زیادی است. برخی از هتل‌های تهران مثل هتل هما و هتل استقلال بسیار لوکس و لاکچری هستند.

به گزارش برنا، بسیاری از افراد برای اقامت و حتی سفرهای کاری و یا جلسات خود به دنبال مکانی آرام و با امکانات کامل هستند تا علاوه بر کسب تجربه جدید و عالی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای خود و سایر همراهانشان خلق کنند. اگر شما هم به دنبال مکانی شیک و عالی برای اقامت و جلسات خود هستید، همراه ایران هتل آنلاین باشید تا بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران را بشناسیم.

تعداد هتل های تهران بسیار است؛ اما بیشتر افراد به دنبال تجربه‌ای خارق‌العاده و فراموش‌نشدنی هستند. ازاین‌رو اقامت و برگزاری جلسات کاری و همایش‌ها در بهترین هتل‌های پنج ستاره در شهر تهران، اتفاقی دوست‌داشتنی خواهد بود. تهران حدود 9 هتل پنج ستاره دارد که در ادامه به معرفی برخی از بهترین‌های آن می‌پردازیم.

قیمت هتل های تهران

درمیان هتل های تهران طیفی گسترده از انواع هتل ها، هتل آپارتمان ها و... از نظر قیمتی وجود داردکه پاسخگو سبک، سلیقه و فرهنگ های مختلف مردمانی است که با اهداف متفاوت به شهر تهران سفر می کنند. با توجه به ستاره های هتل برای رزرو هتل تهران و همچنین امکاناتی نظیر استخر، نوع اتاق، سطح خواسته های میهمانان و ... هتل های متفاوتی از نظر قیمتی وجود دارند. قیمت مراکز اقامتی در تهران حدودا از شبی 80 هزار تومان تا شبی 4 ملیون تومان است.

هتل استقلال

برج های هتل استقلال در شب

هتل استقلال تهران زمانی زیرمجموعه مشهورترین گروه هتلداری دنیا (هیلتون) بوده است. بعد از انقلاب، این هتل تحت مالکیت گروه هتل‌های پارسیان قرارگرفته است. هتل استقلال تهران، بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره لوکس ایران است و با داشتن ده رستوران دائمی و فصلی، سالن‌های همایش و مراسم و همچنین مجموعه ورزشی و استخر، خاطره‌ای به‌یادماندنی را برای میهمانان خود خلق می‌کند. علاوه براین، موقعیت مکانی بسیار خوب، چشم‌انداز زیبای تهران و کوه‌های البرز و صدالبته وعده صبحانه معروف آن را نیز نباید فراموش کرد.

جاذبه های نزدیک هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران، نزدیک‌ ترین هتل به نمایشگاه بین المللی تهران، سازمان صدا و سیما و سالن اجلاس سران است که تنها با چند دقیقه پیاده روی به راحتی دردسترس خواهند بود. نزدیکی هتل به خیابان ولیعصر نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل است. تله کابین توچال، پارک ملت و مجموعه سعدآباد نیز تنها با یک رانندگی حداکثر ده دقیقه ای به راحتی در دسترس شما قرار خواهندگرفت. مرکز خرید سام‌ سنتر و خیابان فرشته در فاصله 1.5 کیلومتری و مراکز خرید و میدان تجریش نیز در فاصله 2.5 کیلومتری محل اقامت شما قرارگرفته اند.

هتل هما تهران

نمای داخل اتاق هتل هما تهران

هتل هما تهران که شاید برخی از افراد هنوز هم آن را با نام هتل شرایتون بشناسند، برجی باشکوه در قلب تهران است. این هتل زیبا در نزدیکی اماکن تجاری و دیدنی تهران مانند پل طبیعت و پارک آب و آتش قرار دارد. با این‌وجود، اقامت در هتلی منطبق با استانداردهای جهانی، همراه غذاهای لذیذ و باکیفیت و قدم زدن در باغ زیبای آن، لحظات فراموش‌نشدنی را برای میهمانان آن فراهم می‌کند تا فارغ از تمام شلوغی‌های پایتخت، آرامشی ناب را تجربه کنند. با مراجعه به وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید با این هتل بیشتر آشنا شوید.

رزرو هتل هما تهران را چطور با بالاترین تخفیف انجام دهیم؟

رزرو اتاق در هتل هما با پایین ترین قیمت با رزرو از طریق سایت ایران هتل آنلاین امکان پذیر است. تخفیف بر روی هتل هما در بعضی از بازه های زمانی تا 80 درصد نیز می رسد.

هتل آزادی

هتل آزادی، هتلی لوکس و باسابقه است. هتل ‌هایت سابق هنوز هم میزبانی بزرگ برای افرادی است که خواهان خلق لحظات باورنکردنی هستند. اتاق‌های مجلل و با امکانات کامل، معماری زیبا، آرامش خالص، غذاهای لذیذ و خوشمزه و چشم‌انداز بی‌نظیر؛ همگی این موارد در کنار هم باعث شده است تا نه‌تنها مسافران داخلی، بلکه این هتل به یکی از اولین انتخاب‌های مسافران بین‌المللی هم تبدیل شود. البته نباید پرچم‌دار بودن این هتل دوستدار محیط‌زیست را فراموش کنیم.

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا، یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران می‌باشد. این هتل با معماری فوق‌العاده و مدرن، کارکنان مجرب و کارآزموده، اتاق‌های مجهز و سوئیت‌های زیبا و دل‌فریب خود توانسته است دل مسافران بسیاری را به دست آورد. البته نباید از چشم‌انداز بی‌نظیر و غذاهای عالی آن غافل شد. با رزرو اتاق‌های این هتل لوکس از طریق ایران هتل آنلاین می‌توانید تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای خود و عزیزانتان خلق کنید.

هتل لاله

هتل لاله تهران ازجمله هتل‌های لوکس و باسابقه بوده است که قبلاً یکی از هتل‌های مجموعه جهانی اینترکنتیننتال بود و اکنون در مجموعه گروه هتل‌های لاله قرار دارد. رستوران نمکدون این هتل که فرح دیبا آن را به شکلی سنتی طراحی کرده و رستوران فرانسوی روتیسری، در زمره بهترین رستوران‌های تهران قرار می‌گیرند که در کنار اقامت در اتاق‌های با استاندارد جهانی و فوق‌العاده شیک، می‌تواند احساسی همچون قدم زدن در تاریخ را برای مسافران سخت پسندش خلق کند. علاوه بر این، سالن تیاره، سالن سنبل و سالن گلزار نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری انواع مراسم هستند.

هتل ویستریا

هتل ویستریا، مجلل‌ترین و نوسازترین هتل پنج ستاره تهران است که با همکاری کانادایی‌ها و استفاده از سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی آن، در سال 1398 آغاز به کارکرده است. این برج باشکوه هم در آسمان و هم در دل زمین ریشه دارد و با داشتن سه رستوران باکیفیت، کافی‌شاپ شبانه‌روزی و خدمات سلامتی، در کنار اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل خود تمامی نیازهای مهمانان را برطرف می‌کند. برگزاری مراسم مختلف کاری و جشن‌های خانوادگی در سالن‌های لوکس آن، شکوهی صدچندان را به مراسم می‌بخشد. از تماشایی‌ترین دیدنی‌های نزدیک به هتل ویستریا تهران می‌توان به باغ فردوس و موزه سینمای ایران اشاره کرد. با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید اقدام به رزرو اینترنتی اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل ویستریا کنید.

هتل نووتل

هتل نووتل، از خاص‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و زیر نظر گروه هتلداری فرانسوی اکور ساخته‌شده است. هتل فرودگاهی به‌طور خاص مناسب خدمه پروازی و کسانی که قصد سفر خارجی دارند، است. به همین دلیل، ویژگی خاص این هتل اقامت به‌صورت ساعتی است. علاوه بر این، مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه کمی بیشتر به هتل، مسئولیت امور فرودگاهی خود را اعم از دریافت کارت پرواز و سایر کارهای مربوط به پرواز را به آن‌ها بسپارند تا خود از امکانات رفاهی هتل مانند ماساژ، استخر، جکوزی و باشگاه بدن‌سازی و استراحت در اتاق‌های مدرن و مجهز، نهایت استفاده را ببرند.

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس پالاس در شب

مجموعه هتل‌های گروه هتلداری اسپیناس که شامل هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار در تهران و هتل اسپیناس آستارا در گیلان است، از مجلل‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران هستند. اقامت در هتل اسپیناس آستارا در کنار تالاب استیل، اقامتی رؤیایی همچون حضور در دهکده‌های سوئیسی را برای مسافرانش خلق می‌کند. هتل‌های اسپیناس تهران که کلمات برای بیان شکوه و جلال آن قاصر هستند همچون هتل کاخ‌هایی می‌باشند که نظیرش را در تهران نمی‌توان یافت. تعبیه محل فرود هلی‌کوپتر بر فراز برج، سالن‌های همایش و مراسم خاص و بی‌نظیر، رستوران‌هایی با غذاهایی خاص و فراموش‌نشدنی، چشم‌اندازی باشکوه و زیبا و امکانات رفاهی فاخر و کم‌نظیر، همگی بیانگر شایستگی و خاص بودن این هتل برای ایجاد تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. سایت ایران هتل آنلاین، مرجعی خوب برای آشنایی بیشتر با هتل اسپیناس پالاس و رزرو سوئیت‌های بی‌نظیر آن است.

هتل اوین تهران

می‌توانید در حالیکه روی تخت‌تان دراز کشیده‌اید کنترل روشنایی اتاق را به دست گرفته و آن را تنظیم کنید. مینی بار کاملی داخل یخچال قرار داده شده که البته رایگان نیست. در اکثر اتاق‌های هتل اوین تهران، بالکن‌های دلبازی طراحی شده که  لحظات دل‌انگیز و خاطره‌سازی را همزمان با تماشای فضای باغ دورتادور هتل، برایتان می‌سازد.

نظر شما