رضا بهرام؛ از معروف‌ترین و محبوب‌ترین خوانندگان کشورمان

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۴۸۶۶
رضا بهرام؛ از معروف‌ترین و محبوب‌ترین خوانندگان کشورمان
رضا بهرام یکی از خوانندگان معروف کشورمان است که در سبک موسیقی تلفیقی فعالیت می‌کند. سبک او طوری است که به دلها می‌نشیند و به همین خاطر توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کند. این خواننده خوش صدا در سال ۱۳۷۰ متولد شده است.

رضا بهرام یکی از خوانندگان معروف کشورمان است که در سبک موسیقی تلفیقی فعالیت می‌کند. سبک او طوری است که به دلها می‌نشیند و به همین خاطر توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کند. این خواننده خوش صدا در سال ۱۳۷۰ متولد شده است.

بیوگرافی رضا بهرام

رضا هلاورجانی که شما او را با نام هنری رضا بهرام می‌شناسید، در ۲۰ دی ماه سال ۱۳۷۰ در شهر یزد متولد شد. این خواننده دو خواهر نیز دارد که هر دو ورزشکار هستند. یکی از خواهرها بزرگتر و دیگری کوچکتر از رضا است. همچنین رضا بهرام در ۱۴ سالگی پدر خود را که یکی از مشوقان او برای خوانندگی بود را از دست داد. به همین خاطر مدتی از موسیقی کناره گیری کرده و به سمت فوتبال رفت.

Screenshot_20220724-144248_Docs

رضا بهرام مدتی در تیم فولاد یزد و سپس در فولاد خوزستان بازی کرد و بعد از آن به دلیل بروز مصدومیت و عمل جراحی، از فوتبال کناره گیری کرده و دوباره وارد دنیای موسیقی شد. از سال 88 به صورت جدی فعالیت خود را در موسیقی دنبال کرد.

جالب است بدانید که این خواننده خوش صدا در حال حاضر ازدواج نکرده و هنوز مجرد است.

مشهور شدن رضا بهرام

این خواننده معروف بعد از اینکه اولین تیتراژ خود را در سریال ممنوعه خواند، افراد زیادی با او آشنا شدند. اسم این آهنگ مو به مو نام داشت و تاکنون یکی از پرطرفدارترین اهنگ جدید رضا بهرام به شمار می‌رود و دانلود بالایی داشته است. بعد از آن در برنامه فرمول یک علی ضیا حضور یافته و در تلویزیون شناخته شد. این خواننده همچنین در سال 1398 در برنامه عصر جدید نیز به صورت زنده برنامه اجرا کرده است.

آشنایی با سبک موسیقی رضا بهرام

خواننده خوش صدا رضا بهرام، با ترکیب کردن موسیقی جزر، فالمینگو و پاپ در سبک تلفیقی کار می‌کند. این سبک یکی از چیزهایی بوده که در مسیر موفقیت کمک زیادی به او کرده است. همچنین تمامی فعالیت‌های این خواننده تحت نظارت شرکت فرهنگی هنری ققنوس است.

Screenshot_20220724-144320_Docs

اولین آهنگ و شروع فعالیت حرفه‌ای

رضا بهرام در سال 93 آهنگ‌هایی را منتشر کرد و بعد از آن در سال 96 با آرش و مسیح در آهنگ گلی همخوانی کرد. هنگامی که او در سال 97 آهنگ از عشق بگو را منتشر کرد، با استقبال بی‌نظیری از طرف مردم مواجه شد و توانست در بین مخاطبان شناخته شود. شعر و ملودی این آهنگ توسط حامد دهقانی و تنظیم آقای مهدی جهانی انجام شده بود.

کنسرت‌های رضا بهرام

با اینکه رضا بهرام سال‌ها در زمینه موسیقی فعال بود، اما تا سال 98 نتوانسته بود مجوز برگزاری کنسرت را دریافت کند. بالاخره در 13 تیر سال 1398 این خواننده خوش صدا توانست اولین کنسرت خود را در تالار مجلل پرشین جزیره کیش اجرا کند.

سپس در 16 تیر همان سال نیز در تهران حضور یافته و کنسرت بعدی خود را اجرا کرد. بعد از آن به دلیل تمایل هموطنان عزیز، در شهرهای مختلف ایران نیز به برگزاری کنسرت پرداخت.

حضور رضا بهرام در رسانه ملی

در نوروز سال 1397 در برنامه‌ای که توسط علی ضیا برگزار می‌شد، در تلویزیون حضور یافت و این اولین بار بود. بعد از در سال 1398 نیز توسط احسان علی خانی به برنامه عصر جدید دعوت شد.

معروف‌ترین آهنگ‌های رضا بهرام

تمام آهنگ های رضا بهرام که توسط این خواننده منتشر شده است، بسیار زیبا و شنیدنی هستند. اما در میان آن‌ها، آهنگ‌هایی وجود دارند که بازخورد بیشتری از کاربران گرفته‌اند. برخی از آهنگ‌های معروف رضا بهرام عبارتند از:

  • از عشق بگو

  • مو به مو

  • بیمار

  • کجایی

  • دیوانه

  • عادلانه نیست

  • بین من و تو

  • تا تو از راه رسی

  • گلی (همخوانی با آرش و مسیح)

  • آرامشی دارم

  • لعنت به شب‌های بعد از تو

  • گل عشق

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز