مرسلپور خبر داد:

تعداد قربانیان کرونا در اسلامشهر به سه نفر رسید

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۹:۴۷
کد خبر: ۹۷۴۶۵۴
تعداد قربانیان کرونا در اسلامشهر به سه نفر رسید
فرماندار اسلامشهر گفت: تعداد قربانیان کرونا در این شهرستان به 3 نفر افزایش یافته و از شهروندان درخواست داریم تا همچنان از ترددهای غیر ضروری در سطح شهرستان اجتناب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  مسعود مرسلپور ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان 3 قربانی ویروس کرونا در شهرستان اظهار داشت: دو شهروند در بیمارستان امام رضا(ع) فوت شدند و یکی از جانبازان شیمیایی شهرستان نیز پس از ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستانهای تهران درگذشت.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: 32 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای شهرستان بستری هستند که از این تعداد آزمایش 8 نفر آنان مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از مبتلایان به ویروس کرونا که در هفته گذشته در بیمارستانهای شهرستان بستری بودند با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند، افزود: هرچه شهروندان عزیز به توصیه های اعلام شده از سوی رسانه و وزارت بهداشت توجه کنند و کمتر از منازلشان خارج شوند روند شیوع این ویروس کاهش چشمگیری خواهد یافت.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تدوام ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، خیابانها، خودپردازها و... گفت: خطرات بیماری کرونا از آنفلوآنزا بیشتر نیست اما به دلیل سرعت انتشار این ویروس همه باید آن را جدی بگیرند تا بتوانیم کرونا را در این شهرستان شکست دهیم.

مرسلپور همچنین از تلاش ها، زحمات و ایثار مدیریت، کارکنان، کادر پزشکی و پرستاری شبکه بهداشت و درمان و بیمارستانهای امام رضا(ع) و امام زمان(عج) به عنوان رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قدردانی و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز