سخنگوی ستاد مدیریت کرونا ویروس خوزستان خبر داد:

اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان از یک هفته تا یک ماه

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۳
اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان از یک هفته تا یک ماه
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از امروز در سه شهر اهواز، مسجدسلیمان و کارون به مدت یک ماه و در بقیه شهرها به مدت یک هفته اعمال می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: در شهرهای بهبهان، امیدیه، دزفول، شوشتر، رامهرمز، باوی و آبادان محدودیت ها از امروز به مدت یک هفته اجرا می شوند.

او با بیان اینکه تا این لحظه برای محدودیت تردد تصمیمی گرفته نشده و تردد مانند روال عادی برقرار است، گفت: بر این اساس تمامی مشاغل و اصناف گروه دو، سه و چهار تنها تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌ها و داروخانه‌ها، آتش نشانی، فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپر مارکت و نانوایی‌ها شامل این محدودیت نمی‌شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا ویروس خوزستان افزود: مصوبه قبلی تعطیلی آرایشگاه ها، باشگاه های ورزشی و رستوران ها و تالارهای اجتماعات و عروسی و… نیز به قوت خود باقی است.

نجاتی در پایان بیان کرد: این محدودیت‌ها از امروز سه شنبه بیستم آبان ماه در سه شهر اهواز، مسجد سلیمان و کارون به مدت یک ماه و در بقیه شهرها به مدت یک هفته اعمال می شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز